[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:46

Pervinco schreef:
Ja joh, daar moet je vooral mee beginnen, met Pistolen Paultje... Ik vind echt dat je je dan verlaagd tot het niveau van degene waar het hier om draait, plus dat het je een fraaie aanklacht wegens mishandeling en/of bedreiging op kan leveren...

Nood breekt wetten...... Huilen

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:48

Pervinco schreef:
Ja joh, daar moet je vooral mee beginnen, met Pistolen Paultje... Ik vind echt dat je je dan verlaagd tot het niveau van degene waar het hier om draait, plus dat het je een fraaie aanklacht wegens mishandeling en/of bedreiging op kan leveren...

dank je Knipoog
hij heeft me destijds heel netjes geholpen.
hij schiet niet meteen hoor Haha! maar sommige mensen laten sneller informatie los als hij wat vraat.
ik zou niet weten hoe dat komt Blond

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:49

Jos schreef:
hij schiet niet meteen hoor

Hij hoeft zijn pistool aleen maar te trekken en dan praten de mensen spontaan Bloos

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:52

maar serieus.

stuur een flyer op met een kort verhaaltje erbij en wacht af.

niet schieten is altijd mis Schijnheilig

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:01

vera schreef:
Hij hoeft zijn pistool aleen maar te trekken en dan praten de mensen spontaan Bloos

En dat is dus bedreiging... Overigens kan zijn aanwezigheid ook al als bedreiging worden opgevat hoor! De verhalen zijn imo wel bekend...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:07

Eerlijk gezegd zou mij dat geen worst kunnen schelen. Nood breekt nu eenmaal wetten en ach, als je iemand bedreigt of een mep verkoopt sta je ook zo weer buiten. ( wij hebben zelf ooit van de politie!! het advies gehad om een bepaalde persoon 'gewoon' in het donker eens in elkaar te meppen. Nou, toen viel ik echt even stil )
Maar we dwalen af, ik ga in elk geval morgenochtend weer een hengeltje uitgooien en er zal toch een keer iemand moeten gaan praten????

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:18

vera schreef:
Hoe zit het met de banner van Bart????
Of lees ik daar overheen??

Het verzoek tot banner of sticky staat op moderatorpraat. Hierover komt bericht zodra het modteam een gezamenlijke mening heeft.

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:19

Zou dat meisje dat ertegenover woont/staat niet haar vriendin kunnen adviseren 'ns een berichtje hier te plaatsen of te PBen naar jou. Dan heeft het een anoniem karakter en wil ze misschien meer loslaten over de verblijfplaats........

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:23

Pervinco schreef:
En dat is dus bedreiging... Overigens kan zijn aanwezigheid ook al als bedreiging worden opgevat hoor! De verhalen zijn imo wel bekend...

Dit was een grapje.....niet zo serieus hoor Knipoog
En ik blijf erbij dat in deze situaties veel geoorloofd is.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:09

Gut reacties willen niet echt hier.

Wel is er een verschil, mijn mail leverd niks op, terwijl ik meer verstuurd heb dan Kimberley77.
Haar mail geeft meer details en leverde toch al 2 reacties op.
Uit 1 van die mailtjes blijkt dat ze alvast niet bij handelsstal WLM is geweest, en ook niet bekend (kimberley ligt even toe waar deze handelsstal zit?)
Vervolgens heeft er iemand om foto's gevraagd welke zij zal gaan doorsturen. Hulp van buitenaf dus.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:18

Ik heb mijn tekst vertaald, ik wacht alleen Sterres correctie even af Bloos Ik en mijn schoolduits Knipoog

Hoe zoeken jullie eigenlijk die adressen op? Gewoon via de telefoongids? En waar zoeken jullie dan op?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:19

Pervinco, ik ga gewoon internet af.
Zoals mensen die adverteren met Paints, of manege.pagina.nl(en dan limburg nog) of handelaren enz. Alles wat maar met paarden te doen heeft kun je mailen, ja toch

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:21

okay, dan zocht ik goed Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:37

vera schreef:
Ik krijg ook een reactie op mijn MP plaatsing over Thomas Reinders....kent iemand die? Die schijnt ook een dergelijk paard te koop hebben gehad Verward

Niemand?? Scheve mond

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:45

Wat ik zojuist gedaan heb, is kijken of hij email heeft, maar kon hem er niet tussen vinden, wel een hele hoop andere reinders.
Heb je misschien een woonplaats van deze persoon?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:49

Nee helaas.....ik ga kijken of ik daar achter kan komen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:51

Doe dat, want dan zoeken we even de rest erbij.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 21:57

Ik heb zelf al een heel lijstje stallen in Gelderland gebeld (morgen verder) en ze eerst verteld dat ik m'n merrie zoek en of ze een vosbonte merrie op stal hebben. Dan krijg je direct antwoord en weet je al of ze daar wel of niet staat. Daarna vraag ik ze om hun e-mail adres en vraag ik of het goed is dat ik ze de flyer mail, zodat ze eventueel uit kunnen kijken naar haar.
Dit werkt wel goed, omdat je direct antwoord hebt van ze en ook hun e-mail adres, want die staan toch meestal niet in de adressenlijstjes van het telefoonboek of waar je ze dan maar vandaan haalt (paardengidsagenda.nl bijvoorbeeld).

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:01

Ik denk niet dat fly op een manege staat, ik zou me doodschamen om zo'n verwaarloosd paard ergens te stallen. Ik hoop zo voor je dat je fly vindt. Ik leef helemaal mee en volg je topic al vanaf het begin.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:03

Klopt Francis, daar was ik ook al achter. Ik was idd ook al aan het denken om gewoon even te bellen. Grote voordeel is ook dat je mail 'bekend' is en zal dus imo eerder bekeken worden dan wanneer het zomaar gestuurd word.

Zit ik fout te denken als ik "besloten" heb me vooralsnog op wat paardenverhuur-stallen en handelaren te richten, en niet op maneges? Manege lijkt me hoe langer hoe onwaarschijnlijker, die spelen het meestal toch redelijk op safe... Dus geen "vreemd gebouwde paarden" en al helemaal niet slecht uitziende paarden... Is ook niet goed voor die tere kinderzieltjes...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:05

Fly hoeft ook niet op een manege te staan, maar ook deze mogen we niet overslaan, wie weet hebben ze haar gezien, het zijn tenslotte ook mensen die elk paard even aankijken, waar ze op dat moment ook zijn (ik wel tenminste)
Voor mij was dit het eerste wat ik tegenkwam om te mailen, dus vandaar.
Inmiddels heb ik ook wat westernstallen gevonden en gemaild (niemand zegt welke stallen hij gemaild heeft, qua naam, dus ik doe maar een eind raak)

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:18

www.hippios.com Nieuwe advertentiesite... ik zal me even registreren en daarop zetten.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:23

Ik heb een email gestuurd naar Euroreining in italie.
Deze mailen regelmatig een nieuwsbrief door heel europa naar alle leden en hadden zich toen ook voor An Other Footwork ingezet.
Fly is dan wel geen reiningmerrie, maar ik hoop dat ze daar zich niks van aantrekken.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:25

Ik heb een doorstuurmail gemaakt en verzonden. Ik weet niet of het erg veel nut heeft, maar alles is te proberen. Ook staat de flyer op horsesonline. http://jump.to/horsesonline

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:26

Wie had ook al weer de advertentie op de marktplaats gezet?
Kan deze misschien weer bovenaan gezet worden, met een lokkendere titel?