meneer begint lekker in proportie te raken lekkere vent word het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meneer begint lekker in proportie te raken lekkere vent word het
ja meneer groeit nog steeds gok dat hij tussen de 1.65 en 1.70 zit nu hihi grote jongen
zwangerschap gaat wel Oke iets zwaarder allemaal dan bij de eerste nog 11 weken te gaan schiet al lekker op

moet ik geven voor 09:00 dus even voor mijn werk race ik eerst even langs na die 5 dagen gaan we 10 dagen 2 capsules en daarna 10 dagen 1 capsule even zoet ermee
maar merk nu al verschil in zijn hoest is al minder zwaar klinkt niet zo pijnlijk meer
elke ochtend eet hij netjes zijn pillen op
hij begint ook al z’n wintervachten kwijt te raken hehe lange haren zijn zoals goed weg
hij heeft even lekker geraced in de bak vandaag wat spierbonk is het ondanks nog af en toe hoesten zit hij heerlijk in z’n vel

wat een weertje laatste dagen pff hihi hopelijk snel weer wat beter
meneer stond vanmorgen beetje verdoemd in de wind hij is er ook wel klaar mee regen en wind ze staan altijd van 07:30 tot 17:00 buiten maar met dit soort weer kijkt de stalbaas het altijd even aan hoe ze er bij staan gisteren gingen ze om 14:00 naar binnen denk vandaag weer even langer omdat regen minder is.
( eigenlijk daar het meeste zin in
) hij gaat maandje langer dus totaal 3 maanden gaat hij naar training
dit omdat ik dan zeker weet dat ik 100% ben en me er vol voor kan geven hihi geeft me ook wat rust want 2 maanden is al vrij snel wilde mezelf niet overlopen zegmaar
kom op Yuri nog even hihi

ja bij Anick
super spannend allemaal
ja ben blij dat het einde in zicht komt van de zwangerschap ben er wel beetje klaar mee hihi