Ja ja het is weer zo ver! Ik heb niet eens een lijstje, dat is nog veeeeel gevaarlijker hahaha. Ik wil wel nieuwe spoorbandjes en kijken wat er aan laarzen is. Ik word er hebberig van.
spatter
Geplaatst: 24-11-16 19:05
Ik heb een nieuwe viltenpad nodig en zag dat de wollen dekens ook in de aanbieding zijn, daar kan ik ook wel een nieuwe van gebruiken.
Ik ga dit jaar voor het eerst. Deze zomer de overstap gemaakt naar western en een 2de pad zou zeker welkom zijn. En voor de rest maar even kijken.
speedfiets_2
Badass Cowgirl
Geplaatst: 25-11-16 09:15
Ik ga ook weer! Zou eigenlijk een nieuw zadel gaan kopen maar diie ben ik vorige week eentje tegen gekomen. Nu opzoek naar twee romals. Ik laat wel mijn pinpas thuis word zo hebberig van al dat spul
Natascha
Geplaatst: 25-11-16 09:16
wij hebben hem gisteren ook weer ingepland. Heb nog eea nodig maar kom vast weer met veel te veel andere spullen terug
Ik twijfel ook nog. Als ik niet hoef te werken wil ik misschien vrijdag gaan. Maar dan wil ik wel eerst weten of het de moeite waard is (voor mij vooral qua sporen/spoorriempjes)
NRJ
Geplaatst: 27-12-16 13:30
Ik ga dit jaar niet. Wel vandaag shoppen voor boots, maar dan in Zonhoven (België)
Ik ben ook net terug. Was inderdaad druk, heb langer inde rij voor de kassa gestaan dan door de winkel gelopen haha. Qua laarzen vond ik het niet bijzonder of echt te duur. Verder had ik niet veel nodig dus heb alleen spoorbandjes en van die rubbers gekocht.
Ik ga vrijdag, geloof dat dat ook een populaire dag is met de show savonds Ik ga voor broeken (was daar nog een leuke aanbieding voor?) En teugel riempjes en nog wat kleine dingetjes als ik iets leuks tegenkom. En misschien een mooie blanket
Ik en MarlonNaldo op Bokt gaan ook samen morgen. Zijn er rond 11.00. Ik wil boots en broeken maar ik lees dat de boots tegenvallen? En wat zijn de prijzen voor de broeken?
Zou het morgen minder druk zijn? Vorig jaar ben ik bijna flauw gevallen toen ik in de rij bij de kassa stond...ik kan niet lang op 1 plek staan, dan ga ik naar de grond...
Vorig jaar ging er ook een 2e kassa open waar je alleen cash kon betalen geloof ik...
Vandaag geweest, we waren er al op 10 uur na eerste ronde spul even in de auto gedaan toen werd het wel druk maar vond het goed te doen. Voor mij de eerste keer en ik en goed geslaagd. Mooie nieuwe pad en blanket, hoofdstel en teugels. Maar vergelijken met vorig jaar kan ik dus niet.