Kerry_Tinker schreef:Ik heb je in pb de naam van de contact persoon gestuurd!
Thanx!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:.... heeft jaren een prima bedrijf gehad. Dat netjes leverde en goede spullen leverde. Zij was ook altijd bereid een wedstrijd te sponsoren met één of meer prijzen. En nu iemand in de oliebol zit, kan ze openbaar worden afgebrand. Jammer dit.
En nee, ik heb haar al jaren niet meer gezien. Ik breek hier geen lans voor haar omdat ze het gevraagd heeft o.i.d. Ik vind dat je zo niet met iemand omgaat op een openbaar forum.
Anya schreef:Onplezierig topic dit. Ik kan me voorstellen dat het rot is als je bestelde goederen niet geleverd krijgt, maar het is net zo rot als je bedrijf opeens niet meer levensvatbaar is. Voor velen hier wellicht onbekend hoe dat voelt, maar het komt echt vaker voor. En in een poging om dan het hoofd boven water te houden gaat een bedrijf het ene gat met het andere vullen. In de hoop dat tijden veranderen en je het nét kunt redden. Dat gaat dan (zeker in tijden van crisis) helaas maar al te vaak mis.
Zoiets zal Just Western ook zijn overkomen. En neem van mij aan: de schuldhulpverlening is geen pretje. Daar ga je alleen naartoe als je geen enkele uitweg meer ziet. Want de WSNP (wet sanering natuurlijke personen) is niet kinderachtig als het op aflossen aankomt. Je houdt een klein weekgeld over om van te eten en je huur/gas/water/licht/basisziektekostenverzekering worden betaald. Voor het overige gaat het geld naar de schuldeisers.
.... heeft jaren een prima bedrijf gehad. Dat netjes leverde en goede spullen leverde. Zij was ook altijd bereid een wedstrijd te sponsoren met één of meer prijzen. En nu iemand in de oliebol zit, kan ze openbaar worden afgebrand. Jammer dit.
En nee, ik heb haar al jaren niet meer gezien. Ik breek hier geen lans voor haar omdat ze het gevraagd heeft o.i.d. Ik vind dat je zo niet met iemand omgaat op een openbaar forum.
Maaike_Melis schreef:Anya schreef:Onplezierig topic dit. Ik kan me voorstellen dat het rot is als je bestelde goederen niet geleverd krijgt, maar het is net zo rot als je bedrijf opeens niet meer levensvatbaar is. Voor velen hier wellicht onbekend hoe dat voelt, maar het komt echt vaker voor. En in een poging om dan het hoofd boven water te houden gaat een bedrijf het ene gat met het andere vullen. In de hoop dat tijden veranderen en je het nét kunt redden. Dat gaat dan (zeker in tijden van crisis) helaas maar al te vaak mis.
Zoiets zal Just Western ook zijn overkomen. En neem van mij aan: de schuldhulpverlening is geen pretje. Daar ga je alleen naartoe als je geen enkele uitweg meer ziet. Want de WSNP (wet sanering natuurlijke personen) is niet kinderachtig als het op aflossen aankomt. Je houdt een klein weekgeld over om van te eten en je huur/gas/water/licht/basisziektekostenverzekering worden betaald. Voor het overige gaat het geld naar de schuldeisers.
.... heeft jaren een prima bedrijf gehad. Dat netjes leverde en goede spullen leverde. Zij was ook altijd bereid een wedstrijd te sponsoren met één of meer prijzen. En nu iemand in de oliebol zit, kan ze openbaar worden afgebrand. Jammer dit.
Hoe aardig zij ook in haar privéleven is, dit gaat om een zakelijk conflict, niet om een persoonlijk conflict.
Wendy schreef:Waar lees jij in het bovenstaande de bewering dat het om haar priveleven zou gaan?
Anya schreef:En neem van mij aan: de schuldhulpverlening is geen pretje. Daar ga je alleen naartoe als je geen enkele uitweg meer ziet. Want de WSNP (wet sanering natuurlijke personen) is niet kinderachtig als het op aflossen aankomt. Je houdt een klein weekgeld over om van te eten en je huur/gas/water/licht/basisziektekostenverzekering worden betaald. Voor het overige gaat het geld naar de schuldeisers.
Anya schreef:Maar vergeet niet dat er ook in de afgelopen jaren veel tevreden klanten zijn geweest,
Maaike_Melis schreef:In dit topic wordt ook haar bedrijf aansprakelijk gesteld, niet zijzelf. Al was ze mijn beste vriendin dan had ik nog hetzelfde neergezet. Zo is het nu eenmaal, en deze mensen proberen ook alleen via een eerlijke weg hun recht te behalen, ongeacht ze hun geld weer krijgen of niet.
DubbelDun schreef:@wendy: ik vind het onzin om te zeggen dat alle internetaankopen risicovol zijn. Kopen via internet is net zo veilig als in een winkel. Die kan nl óók ineens zijn deuren sluiten wegens failliet zijn en heb je dan iets gekocht wat kapot is of je bent niet tevreden dan kun je ook naar je geld fluiten.