Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paafke schreef:Morgen zijn ze open tot 18.00 uur (volgens de site), maar de horse sale is ook om 18.00 uur. Zullen ze dan toch niet langer open blijven??? Zou íemand dat vandaag kunnen navragen daar? Alvast bedankt
muiske07 schreef:Delaja schreef:Ik ben naar huis gestuurd met een zadel dat volgens hem zou passen. Op stal foto's gemaakt en aan mensen met meer ervaring laten zien (ik reed destijds pas een half jaar western). Zij zeiden al dat het zadel wat ver naar boven kwam van achter dus ik zadel terug in de kast gelegd en gelaten voor wat het was. Arthur kwam een paar weken later bij ons op stal voor een stalgenoot en heeft nog even gekeken. Volgens hem moest ik het zadel verder naar voor leggen en lag het prima.
Nu is Eveline van Eurohorse geweest omdat ik toch wel erg twijfelde. Zij heeft de boommaat opgemeten en komt op een veel kleinere boom uit dan Arthur mij heeft gegeven. Het banketstaaf is dat mijn paard eerder wat slanker was dus het zadel dat ik van Arthur mee heb gekregen heeft vanaf het begin af aan al niet goed gelegen omdat de boom gewoon aan beide kanten van de schoft ruim een cm te breed was! Niet zo gek dat dat zadel naar achter schoof en klepperde.
Ik ben daar echt boos om, heb veel geld aan dat zadel uitgegeven en ik ging er als nieuweling in de westernwereld van uit dat Arthur toch wist wat hij deed maar niet dus.
Ik heb ook een zadel bij hem gekocht en ben er super super tevreden met en past goed op mijn paarden
bicci schreef:paafke schreef:Morgen zijn ze open tot 18.00 uur (volgens de site), maar de horse sale is ook om 18.00 uur. Zullen ze dan toch niet langer open blijven??? Zou íemand dat vandaag kunnen navragen daar? Alvast bedankt
de winkel gaat idd om 6u dicht. arthur zei dan begint de horse sale dus ivm overzicht en mankracht sluit de winkel.