[WN] christmas sale bij Arthur's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:35

Morgen zijn ze open tot 18.00 uur (volgens de site), maar de horse sale is ook om 18.00 uur. Zullen ze dan toch niet langer open blijven??? Zou íemand dat vandaag kunnen navragen daar? Alvast bedankt ;)

bicci

Re: christmas sale bij Arthur's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:42

ik probeer er aan te denken vor je paaf. .

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:43

Ik ga vanmiddag, enige moment van alle sale dagen dat ik kan. Om 12 uur komen ze nog stro brengen, daarna snel naar huis, blubber van me af wassen, omkleden en naar vorstenbosch!
Ik hoop stiekem dat er ergens nog zo'n blanket ligt, en ik heb een hoofdstel nodig. Verder eigenlijk niet zo veel, een fles MTG voor de excemer van mijn moeder, dat spul werkt echt goed bij haar.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:49

al meer bokkers zometeen daar? ik heb zwarte rybroek aan met een bruine trui en gympen. :-)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:22

Blanket en singel passen :Y) (aankoop van gisteren)
Had het blanket iets verder naar voren mogen trekken, had een beetje haast.

Afbeelding

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:56

paafke schreef:
Morgen zijn ze open tot 18.00 uur (volgens de site), maar de horse sale is ook om 18.00 uur. Zullen ze dan toch niet langer open blijven??? Zou íemand dat vandaag kunnen navragen daar? Alvast bedankt ;)

de winkel gaat idd om 6u dicht. arthur zei dan begint de horse sale dus ivm overzicht en mankracht sluit de winkel.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:55

tot hoe laat zijn ze vanavond open?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 13:57

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:39

gave stippel kasmir !!!

hier mijn buit :)

bruine seatsaver en touw hoofdstelletje :)

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 15:53

Touqhoofdstelletje was maar 5 euri haha

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:22

Allemaal veel succes met shoppen , ik sla dit jaar over , mijn kasten puilen toch al uit en over 6 weken ga ik weer naar Houston Texas en als je die prijzen daar ziet, lijkt het alsof het altijd SALE is

Adrienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:36

Zo, net weer thuis, supermooi champion turf showhoofdstel op de kop getikt, kinriempje, fles MTG, schroefjes (want die raken altijd kwijt...) en een halstertouw voor mijn moeder.
Nog netjes binnen budget gebleven ook, voor het eerst :P

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:38

Je hebt nu een zadelpasser de maat laten opmeten zeg je, dat was wat je had moeten laten doen voor je het zadel ging kopen.
Je ging een zadel kopen zeg je zelf met een foto op zak van je paard, das toch te gek om zo te vertellen, das echt vragen om moeilijkheden.
Je zegt zadel is net iets te breed, eigenlijk is net iets te breed niet zo heel erg, plaats er een net iets dikkere pad onder en het zadel past als gegoten.
Moest het een te smalle boom hebben geweest dan was er pas echt een groot probleem, want dat kun je helemaal niet oplossen.

muiske07 schreef:
Delaja schreef:
Ik ben naar huis gestuurd met een zadel dat volgens hem zou passen. Op stal foto's gemaakt en aan mensen met meer ervaring laten zien (ik reed destijds pas een half jaar western). Zij zeiden al dat het zadel wat ver naar boven kwam van achter dus ik zadel terug in de kast gelegd en gelaten voor wat het was. Arthur kwam een paar weken later bij ons op stal voor een stalgenoot en heeft nog even gekeken. Volgens hem moest ik het zadel verder naar voor leggen en lag het prima.
Nu is Eveline van Eurohorse geweest omdat ik toch wel erg twijfelde. Zij heeft de boommaat opgemeten en komt op een veel kleinere boom uit dan Arthur mij heeft gegeven. Het banketstaaf is dat mijn paard eerder wat slanker was dus het zadel dat ik van Arthur mee heb gekregen heeft vanaf het begin af aan al niet goed gelegen omdat de boom gewoon aan beide kanten van de schoft ruim een cm te breed was! Niet zo gek dat dat zadel naar achter schoof en klepperde.
Ik ben daar echt boos om, heb veel geld aan dat zadel uitgegeven en ik ging er als nieuweling in de westernwereld van uit dat Arthur toch wist wat hij deed maar niet dus.

Ik heb ook een zadel bij hem gekocht en ben er super super tevreden met en past goed op mijn paarden :)

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:12

bicci schreef:
paafke schreef:

de winkel gaat idd om 6u dicht. arthur zei dan begint de horse sale dus ivm overzicht en mankracht sluit de winkel.

Bedankt voor het vragen, kunnen we er rekening mee houden...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:33

astu :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:36

Mijn buit :D Leren halster met leren leadrope (of hoe schrijf je dat := ?), nieuwe zwarte blouse, zwarte pad en een cowboymagic :)
Afbeelding

meikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:53

Net gereden met mijn superfijne anti slip pad die ik nog tegoed had van Arthur, had in sept. Een zadel gekocht, pad had hij niet op voorraad. Gisteren ook nog een mooie donkerrode showblanket en mooi halstertouw van Hamilton bij mijn nette halster. Dus helemaal blij!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:55

fotos verplicht ej :D :))

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:00

Ik ben (voor de sale al :o ) geweest voor een nieuw zadel. Uiteindelijk veeeel meer dan mijn budget uitgegeven maar erg gelukkig met een passend zadel!
Hij ligt super voor mij en voor de ponie!
Ik heb vanwege de kerst sale er alles bij gebietst, hoofdstel, teugels, bitje, pad en uiteraard mn zadel!
Zie hier:
Afbeelding
Afbeelding

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:02

@ieyoor mooie spullen heb je

mooi zadel ook welk merk is het geworden ?
ik heb dus ook net een nieuw zadel en dus hoofdstel maar in de zelfde tint aangeschaft

mijn nieuwe aanwinsten
wol/vilt pad ariat laarzen en show hoofdstel
Afbeelding

shank met kin ketting
Afbeelding

dan heb ik nog een set teugel en mtg gekocht
Laatst bijgewerkt door hutch84 op 28-12-12 21:24, in het totaal 2 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:05

wauw, mooie spulletjes weer zeg...

ben benieuwd wat de bokkers komende dagen weer mee terug brengen :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:06

Waren er nog veel broeken en daarin evel aanbiedingen? Zag wat op fb langskomen over de broeken vandaag, maar wilde eigenlijk morgen einde vd middag als we gaan.
O, ja en de kleding, dus jassen, handschoenen etc..........Bell boots en conchos voor hoofdstel????

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:19

Bell boots waren zeker in de aanbieding, en veel ook! Alleen kon ik bijna geen M maar vinden, veel S en L, helaas.
Conchos kon ik zelf niet goed vinden, had maar 2 verschillende gevonden, die ik niet zo mooi vond :=

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:21

Wij zijn toch vandaag al geweest. Het was gelukkig heerlijk rustig. Vanmorgen was ik met Jennifer er geweest (hetkoetje@bokt) die had mooie ariat laarzen, chaps, showblouse en sokken en een boek.
Wijzelf zijn vanavond terug geweest, dan kon vriendlief mee kijken en beslissen. En wij hadden 2 paar reins want dan hoef ik niet steeds te wisselen. En we hebben een hoofdstel voor ons trekpaard. En verder een wolvilt pad. Dus ben weer blij.
En een vriendin van ons had ook erg mooie ariat laarzen en Kimberly had een mooie deken en pad. Maar die zal er zelf misschien nog over schrijven.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:22

die chonchos lagen toch in de kast, bij de pads ? want daar heb ik er de enkele maanden geleden toch nog een aantal uit gehaald