Ik taai weer af mensen, veel te mooi weer om achter een computer te zitten en 't bakkie soep is al lang op.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dit topic de huiskamer ingeknikkerd wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar voor al die mensen die gewoon lekker op een makkelijk zittend zadel de bossen in willen.
capopjekop schreef:Ik niet, ik ben nog steeds aan het zoeken naar les hier in de buurt. Mijn pownie houdt niet van de trailer, dus een eind rijden is niet echt een optie waar ze blij van word. Gelukkig heb ik wel een heel mooi vaquerozadel, mss maakt dat me nu toch een heel klein beetje westerns

Maar het ligt in een half uur van Nijmegen vandaan. Heb al op de lijst gekeken, maar de mensen die hier in de buurt wonen daar heb ik les van gehad en die zijn gestopt of verhuist. Maar goed ik blijf mijn ogen open houden
Niels schreef:Trouwens, als Pien zegt dat er weinig tot geen andere rassen mee kunnen komen in de topsport ( top·sport de; v(m) sport op het hoogste niveau, bron: http://www.dikkevandale.nl) dan heeft ze imo ook gelijk. Je ziet bijna nooit een ander paard dan een qpa bij de NRHA of NSBA.
Zolang iedereen maar lol met zijn paard heeft, of wat wedstrijden in de lagere classes doet, dan heeft niemand een probleem. Maar zeker met een fries houdt het hele wedstrijd gebeuren snel op. Niet erg oid, maar dat moet je je wel realiseren.
.(niets negatiefs over de tinker
)
Hmmmzzz eens vragen of ik daar niet eens mee mag spelen