[WN] Waar moet het met de WRAN naar toe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Waar moet het met de WRAN naar toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 19:51

sliding schreef:
Maar zou jij mij ook eens feitelijk kunnen uitleggen waarom jij blijkbaar zo begaan bent met de toekomst van de WRAN,terwijl jij zelf (naar mijn weten) niet eens lid bent.
Dat kan en dat wil ik nog wel ook Haha!
Het gaat mij aan het hart dat een club met zo'n lange achtergrond nu dmv drogredenen 'in de uitverkoop' wordt gedaan.
Natuurlijk zal dit door een hoop mensen niet zo worden gezien en dat is hun goed recht, maar als ik de verschillende uitlatingen van voorzitter en erelid lees dan staan daar dingen in die gewoonweg niet waar zijn.
Of ze dit via de (K)NHS is aangepraat of dat ze er op een andere manier aan gekomen zijn laat ik in het midden.
Duidelijk is iig dat een groot deel van de leden niet wil wat er nu in de planning zit, hoe mooi ze het ook proberen te verkopen.
Feit is ook dat leden vaak meelopers zijn en niet de moeite nemen om zelf de achtergrond uit te zoeken c.q. zich tijdens een ALV laten overdonderen door mensen waarvan ze uitgaan 'dat die het wel zullen weten'. Zeker als daar dan ook nog 'dreigementen' over opstappen van het bestuur (lees de voorzitter) bij komen, want 'o jee dan ligt de hele WRAN op zijn gat'.

Als dit tijdens deze komende ALV ook weer zo is is dat hun goed recht en zullen we moeten afwachten hoe het zich in de toekomst zal ontwikkelen.
Dat kan 2 kanten op natuurlijk, maar mijn ervaring is dat scheiden meer rompslomp geeft als trouwen Haha!

Men heeft zich iig nu middels o.a. mijn reacties ervan kunnen overtuigen dat het ook anders kan. Er zijn andere wegen te bewandelen als die 'ons' alleen maar door de WRAN worden voorgehouden. Ik hoop dat daar op een ALV ook naar gevraagd wordt. Nog beter... ik hoop dat leden zelf wat speurwerk hiernaar hebben gedaan en dus een kant-en-klare oplossing zo kunnen aandragen.

Verder ben ik -gezien de berichten die mbt de(K)NHS nu de wereld inkomen- blijkbaar niet de enige die 'enige terughoudendheid' heeft over de machtspositie van die club.

In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt ben ik pro-WRAN en pro-westernrijdend Nederland. Ik denk dat de Federatie goed bezig is door de diverse clubs te verenigen en samen 'groot en sterk' te worden. Maar NIET met als doel om na 'samengaan' geluidloos 'op te gaan' in de (K)NHS.

Want laten we nu toch eens eerlijk zijn... wie gelooft er nu dat een club met 160.000 leden waarvan nu al bekend is dat die zich alleen maar druk maakt om het hogere kader van dressuur- en springruiters en alle kleine clubjes alleen maar belachelijke regels weet op te leggen zich zal buigen naar 'ons' westernruiters die met een hooguit 1500 leden denken iets te vertellen te hebben.
We zijn goed voor de inkomsten thats it !!

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 20:10

DubbelDun schreef:
Want laten we nu toch eens eerlijk zijn... wie gelooft er nu dat een club met 160.000 leden waarvan nu al bekend is dat die zich alleen maar druk maakt om het hogere kader van dressuur- en springruiters en alle kleine clubjes alleen maar belachelijke regels weet op te leggen zich zal buigen naar 'ons' westernruiters die met een hooguit 1500 leden denken iets te vertellen te hebben.

Ik geloof het niet én ik heb nog steeds géén aannemelijk bewijs gezien dat mijn mening kan veranderen!

Oh, en ik ben wel lid van de Wran.... nog! Knipoog

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:18

Heb deze opmerking ook op het SWRN forum gesteld maar nog niet echt een duidelijk antwoord, wie kan mij helpen

13-14-15 juni 2008 is de FNW Dutch Summershow.

met op :

vrijdag 13-06-08 AQHA show
regels : volgens AQHA
dus amateur/open
hoofddeksel : HOED

zaterdag 14-06-08 APHA show
regels : volgens APHA
dus amateur/open
hoofddeksel : HOED

zondag 15-06-08 WRAN/DAWRA show
regels : volgens WRAN/DAWRA
dus Levels 1 / 2 en 3
hoofddeksel : level 1 en 2 HOED, level 3 CAP

Hoe kan het dat dit soort shows nog op 1 en dezelfde lokatie gegeven kunnen worden ?? ( dit kan dus niet volgens de regeltjes van de KNHS, o.a. i.v.m. veiligheidscertificaat )
Dat zal dus inhouden dat de AQHA shows, en de APHA NK, op de WRAN (Federatie) NK ook afgeschaft gaan worden ?!?!
Wie kan hierover nu eens duidelijkheid verschaffen ??

( en niet weer dat suffe antwoord, kom naar de ALV, ik wil het graag vantevoren weten !! )
Laatst bijgewerkt door Skuye op 20-02-08 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:25

Natuurlijk niet, die 1% aan leden wat de Westernruiters straks (eventueel) zijn? Nee, dán zijn wij de luizen in de pels....

En er zullen genoeg accomodaties overblijven waar geen VHC is, waar men terecht kan. En zo niet, dan kunnen we ons toch aanpassen aan die accomodatie, daar hebben we geen aansluiting of samenwerking voor nodig lijkt me.

Hmmm...dat antwoord komt me ook bekend voor Skuye. Gelukkig heb ik hier bij de Appie's geen last van, die zijn al uit de FNW gestapt.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:27

skuye beter lezen, er worden geen beginners uitgeschreven op de summershow!

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:30

susan schreef:
skuye beter lezen, er worden geen beginners uitgeschreven op de summershow!

@Susan beter lezen, daar gaat de vraag niet over ( maar zal het voor jou gemoeds rust even aanpassen Rolleyes )

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:32

PeterV schreef:
Goed, gaat het proberen, niet gefokt gaan doen.

Stelling! Cap verplichting heeft niks te maken met rij hallen/maneges met veiligheidscertificaat, en heeft ook niks te maken met aan sluiten KNHS.

Peter

Als de cap verplichting niets met dat/dit alles te maken had/heeft, waarom dan die cap verplichting ?????

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:35

@Skuye

De WRAN valt nog niet onder de KNHS en is dus nog niet verplicht om haar wedstrijden op een FNRS-accomodatie te houden. En waarschijnlijk is het geen FNRS-accomodatie, waardoor de AQHA en APHA nog gewoon met hoed kunnen starten.

Als ik het allemaal goed begrijp hoor...

En je hebt groot gelijk dat je het vantevoren wilt weten. Op die ALV krijg je anders allemaal informatie naar je hoofd waar je dan meteen een mening over moet vormen.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:45

Skuye schreef:
Hoe kan het dat dit soort shows nog op 1 en dezelfde lokatie gegeven kunnen worden ?? ( dit kan dus niet volgens de regeltjes van de KNHS, o.a. i.v.m. veiligheidscertificaat )
Dat zal dus inhouden dat de AQHA shows, en de APHA NK, op de WRAN (Federatie) NK ook afgeschaft gaan worden ?!?!
Wie kan hierover nu eens duidelijkheid verschaffen ??

( en niet weer dat suffe antwoord, kom naar de ALV, ik wil het graag vantevoren weten !! )

Daar kan niemand jou een juist antwoord op geven op dit moment.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:54

ikke schreef:
En dus ben je als bedrijf met handen en voeten gebonden aan de nukken van een club die zich NHS noemt? Zelfs voor het organiseren van een onderlinge wedstrijd, zomaar voor de lol en om mensen de kans te geven ervaring op te doen, zonder alle rompslomp en verplichtingen van officieel starten?

Nee hoor, je mag best een onderlinge wedstijd houden. Met cap Lachen

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:59

Skuye schreef:
PeterV schreef:
Goed, gaat het proberen, niet gefokt gaan doen.

Stelling! Cap verplichting heeft niks te maken met rij hallen/maneges met veiligheidscertificaat, en heeft ook niks te maken met aan sluiten KNHS.

Peter

Als de cap verplichting niets met dat/dit alles te maken had/heeft, waarom dan die cap verplichting ?????

In de brief bij de uitnodiging staat dat dit onder andere is gedaan omdat verder onderhandelen anders het doel tot dan niet meer zou billijken. Snap jij het, snap ik het....Dus je past nu alvast je regels aan, om überhaupt verder te praten om dan vervolgens in het groter geheel je eigen regels weer terug zien te krijgen, wat dan waarschijnlijk moeilijk gaat worden.

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:21

Ik denk alleen dat veel denken dat er bij de volgende ALV al gestemt cq gekozen moet worden voor de aansluiting bij de KNHS en ik had al begrepen dat dit nu nog niet aan de orde is. Dat heb ik dus ook al eerder gevraagd op de swrn site en daar dit antwoord op gekregen.

---------------
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2008 15:45 pm Onderwerp: Reageer met quote Back to top
Blaze schreef:
Yep daar komt het eigenlijk op neer.met dien verstande dat ik elk geval de capregel wordt geaccepteerd.).

Dan zou ik dat ook wat duidelijker naar de leden overbrengen en niet al die dingen waar de FNW dus nog overleg over moet hebben met de KNHS al op tafel leggen wat dus veel verwarring geeft. Dit is jammer want zo denken de leden alleen maar meer dat die onderhandelingen nu al aan de orde zijn en stemmen dus op het verkeerde voorstel van dit moment.
Dus voor de duidelijkheid: We stemmen nu dus alleen ervoor dat we toestemming geven aan de FNW om met de KNHS rond de tafel te gaan zitten om te overleggen wat de mogelijkheden zijn, zouden we daar geen bevredigende overeenkomst uit krijgen,dan moeten we van daar uit zien hoe het verder gaat.
Zeg het aub als ik dit fout heb icon_scratch

BerichtGeplaatst: do jan 31, 2008 17:04 pm Onderwerp: Reageer met quote Back to top
Wat is nu eigenlijk het probleem cq waar ging het mis en wat is nu eigenlijk
de bedoeling !!!!!!!!

De bedoeling:
De FNW gaat met de KNHS om de tafel om alle aspecten voor een aansluiting te
bespreken.Dit kan tussen de 1 en 3 jaar gaan duren.
Na deze gesprekken gaan de leden stemmen of men aansluit of niet

Wat gebeurt er ondertussen
De aan de FNW aangesloten verenigingen kunnen for the time being hun ding
doen op VC accomodaties onder auspiciën van de KNHS.
De enige verandering is de capregel.Voor de rest gelden de nieuwe regels.

Waar ging het mis!!!!
Men is er vanuit gegaan dat per Febr. 2008 aansluiting bij de KNHS een feit
werdt. Nee dus.
Die datum is ooit wel gevallen,maar de KNHS heeft in gesprekken daarna
aangegeven te weinig kennis te hebben van het western maar dit wel wilde bespreken en kennis vergaren.
Niemand wilde dit begrijpen en men ging lustig door met vooral vinden dat de
andere kant helemaal de weg kwijt is.

Wat is dus het probleem!!!!!
Geen enkel probleem behalve dat 2 kampem weigerden na te denken en het te
zien of te brengen zoals het in werkelijkheid is.
En de werkelijkheid is dat er helemaal geen probleem is.

De FNW gaat praten met de KNHS.
L5 L4 L3 gaat een cap dragen
onder de 14 jaar draag je een cap
L1 en L2 dragen of een cap of een hoed.
Dat is alles
-------------------------------------------------------------------------------------------------

We kunnen ons dan daar nu al verschrikkelijk over opwinden wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren terwijl we nog helemaal niet eens weten waarover we ons druk moeten maken er is namelijk nog niets concreet overlegt (behalve dan de cap regel). Pas als het overleg heeft plaats gevonden en er duidelijk is waar we als WRAN staan kunnen we eventuele beslissingen nemen over de wel of niet aansluiting met de KNHS .

Op dit moment zou het ook niet mijn keuze zijn om aan te sluiten bij de KNHS maar je moet niet bij voorbaat al conclucies trekken en eens afwachten waar de onderhandelingen op uit komen en daarbij duidelijke en goede afspraken maken. En dan beslissen wat en hoe we het willen.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:22

Ik snap het Cool

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:25

@SLiding: is dit stuk van jouw hand c.q. jouw mening, of mis ik ergens een eindquote??

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 22:44

sliding schreef:
We kunnen ons dan daar nu al verschrikkelijk over opwinden wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren terwijl we nog helemaal niet eens weten waarover we ons druk moeten maken er is namelijk nog niets concreet overlegt (behalve dan de cap regel). Pas als het overleg heeft plaats gevonden en er duidelijk is waar we als WRAN staan kunnen we eventuele beslissingen nemen over de wel of niet aansluiting met de KNHS .

Op dit moment zou het ook niet mijn keuze zijn om aan te sluiten bij de KNHS maar je moet niet bij voorbaat al conclucies trekken en eens afwachten waar de onderhandelingen op uit komen en daarbij duidelijke en goede afspraken maken. En dan beslissen wat en hoe we het willen.

Waarom krijgen we dan bij de uitnodiging voor de ALV een brief van het bestuur met argumenten waarom we ons vooral wèl moeten aansluiten?

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:17

DubbelDun schreef:
@SLiding: is dit stuk van jouw hand c.q. jouw mening, of mis ik ergens een eindquote??

Je mist de eindquote Haha!. onder het stuk van Blaze, zijn reaktie was:BerichtGeplaatst: do jan 31, 2008 17:04 pm
Wat is nu eigenlijk het probleem cq waar ging het mis en wat is nu eigenlijk
de bedoeling !!!!!!!! Dit was inderdaad niet geheel duidelijk. Bloos
Mijn mening staat onderaan.

Maar je kunt het altijd nog nalezen op de SWRNsite bij The Saloon in de Topic "The Future if there is one." Knipoog

LindyH; Ik vind inderdaad ook dat het bestuur al op de feiten vooruit loopt en het daardoor alleen maar ingewikkelder maakt voor ons leden. Ze moeten zich eerst op dingen richten waar het nu om draait en niet al proberen om nu al zieltjes te winnen terwijl ze zelf nog niet eens precies weten waar we staan bij de KNHS dat geeft alleen maar veel weerstand in plaats van een goed overleg.
Bij de onderhandelingen die de FNW doet met de KNHS moet blijken waar we staan dus wat we wel en niet nog kunnen doen.En met dat plan moeten we dan wel of niet instemmen.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:27

en ik, persoonlijk, maak mij dus, o.a., druk over de capregel.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 23:54

@sliding
Ik weet niet wie je bent en wat je functie is (als je die hebt), maar ik wil je even bedanken voor je verhelderende woorden. Als de WRAN dat had gezegd had dat een hoop ophef gescheeld.

In feite zeggen ze dat ook wel, maar op zo'n onduidelijke manier en met zo veel overbodige informatie dat je als lid het idee hebt dat er dingen achter je rug om gebeuren. Je bent immers het overzicht totaal kwijt.
Woorden als 'mogelijk in de toekomst' zorgen alleen maar voor onrust.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 07:18

Weet je wat ik nu prettig zou vinden als lid van de WRAN?
Dat dezelfde WRAN alles nu eens duidelijk op papier zou zetten.
Wat is er aan de hand, wat zijn de mogelijkheden en welke gevolgen zouden deze mogelijkheden kunnen hebben.
Dan kunnen wij, de leden dus (degene die geen lid is mag toch niet stemmen) besluiten wat we willen.
Nu krijgen we van iedereen van alles om ons oren gegooid, terwijl het meeste waarschijnlijk niet eens klopt.
Ikzelf kan me totaal geen mening meer vormen. Overal komt een quote of een opmerking vandaan en ik heb sterk het gevoel dat het meeste gewoon niet waar is en dat uitspraken uit hun verband getrokken worden.
Bovendien worden hier mensen op een beroerde manier steeds maar onderuit gehaald. Je zou daardoor haast gaan denken dat deze mensen er een gewin bij hebben iets door te drukken terwijl ik toch altijd het idee had dat het oud papier-liefdewerk is geweest........... Ik vraag me ook af wie er opstaat om het over te nemen als het bestuur van de WRAN er het bijltje bij neergooid.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 07:41

ikke schreef:
Ik trek sterk in twijfel of de NHS wil samenwerken, terwijl de WRAN wel een onafhankelijke organisatie blijft.
De NHS zal ernaar streven om de WRAN gewoon in te lijven, desnoods via de omweg van "samenwerking".
Beste Peter, neem een voorbeeld aan hen die jullie zijn voorgegeaan. Blijf zelfstandig!

Zolang er over een vorm van samenwerken gesproken wordt hoef je niet te twijfelen.
Het streven naar inlijving van is hun goed recht, alleen zijn wij daar zelf natuurlijk bij!
Misschien is het de KNHS zelf wel die een voorbeeld neemt aan die gene die ons zijn voorgegaan. Tussen zelfstandig blijven en of zelfstandig zijn blijft een groot verschil zitten.

Peter

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 08:14

LindyH schreef:
Nou, dat snap ik wel. Als de WRAN niet meedoet met de FNW, dan is de FNW een vrij waardeloos clubje geworden.

Of wil je dat liever van Peter zelf horen?

De FNW is het samenwerkingsorgaan om het gedeelte wat wij als western verenigingen gemeen met elkaar hebben, de sport, een plek te geven binnen de hippische branche.

Per definitie zal de FNW niet meteen een waardeloos clubje worden als die het zonder de Wran zou moeten doen, alleen wordt het voor de andere verenigingen dan de Wran een stuk minder eenvoudig wapens te verzinnen die beschermend voor onze sport moeten werken.

De vraag blijft dan over, willen wij het binnen de FNW, intern dus, regelen met elkaar, of gaan wij gewoon de weg volgen die dan zal leiden tot interne over kil.

De ontwikkelingen houden wij toch niet tegen, en wapens verzinnen als de ontwikkeling feiten geworden zijn heeft geen zin, want dan kan jij je alleen maar aanpassen.

Peter

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 08:14

Margee schreef:
Ik vraag me ook af wie er opstaat om het over te nemen als het bestuur van de WRAN er het bijltje bij neergooid.

Is dit een agenda punt dan ??
Waarom zouden ze dat doen????
Zoals ik alles lees vind het bestuur dat ze alles goed hebben gedaan,dus dan zou ik niet opstappen.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:04

DubbelDun schreef:
Dat kan en dat wil ik nog wel ook Haha!
Het gaat mij aan het hart dat een club met zo'n lange achtergrond nu dmv drogredenen 'in de uitverkoop' wordt gedaan.

Wran in de uitverkoop, laat mij niet lachen.

DubbelDun schreef:
Natuurlijk zal dit door een hoop mensen niet zo worden gezien en dat is hun goed recht, maar als ik de verschillende uitlatingen van voorzitter en erelid lees dan staan daar dingen in die gewoonweg niet waar zijn.
Of ze dit via de (K)NHS is aangepraat of dat ze er op een andere manier aan gekomen zijn laat ik in het midden.

Nee hoor, dit is gewoon in gegeven door een dosis gezond verstand op de materie los te laten.
Een branche organisatie geeft de tools aan waarmee je wat kan doen, maar zegt niet dat je het moet doen. Geloof hebben in je eigen branche organisatie daar verschillen de meningen over, het Wran bestuur ziet de aangegeven tools niet als western sport pesten, omdat deze breed voor de hippische sport namelijk ontwikkeld worden.

DubbelDun schreef:
Duidelijk is iig dat een groot deel van de leden niet wil wat er nu in de planning zit, hoe mooi ze het ook proberen te verkopen.
Feit is ook dat leden vaak meelopers zijn en niet de moeite nemen om zelf de achtergrond uit te zoeken c.q. zich tijdens een ALV laten overdonderen door mensen waarvan ze uitgaan 'dat die het wel zullen weten'. Zeker als daar dan ook nog 'dreigementen' over opstappen van het bestuur (lees de voorzitter) bij komen, want 'o jee dan ligt de hele WRAN op zijn gat'.

Het was geen dreigen, het was gewoon een feit, en kon dus gewoon op gepakt worden, begrijp nog steeds niet waarom het anders gelopen is.

DubbelDun schreef:
Als dit tijdens deze komende ALV ook weer zo is is dat hun goed recht en zullen we moeten afwachten hoe het zich in de toekomst zal ontwikkelen.
Dat kan 2 kanten op natuurlijk, maar mijn ervaring is dat scheiden meer rompslomp geeft als trouwen Haha!

Nee hoor, als je ergens van overtuigt bent of de overtuiging hebt, moet je gewoon gaan scheiden, en de gegeven rompslomp kan dan alleen maar de goede kant opwerken.

DubbelDun schreef:
Men heeft zich iig nu middels o.a. mijn reacties ervan kunnen overtuigen dat het ook anders kan. Er zijn andere wegen te bewandelen als die 'ons' alleen maar door de WRAN worden voorgehouden. Ik hoop dat daar op een ALV ook naar gevraagd wordt. Nog beter... ik hoop dat leden zelf wat speurwerk hiernaar hebben gedaan en dus een kant-en-klare oplossing zo kunnen aandragen.

Wat moet anders dan? Er is nog helemaal niks veranderd, en kan nu breed onder zocht gaan worden welke mogelijkheden er zijn. En vergeet niet dat wat de Wran je voorhoud een stukje beleid is van deze vereniging dat al liep voor dit bestuur zitting nam, dus al instemming had van de leden.

DubbelDun schreef:
Verder ben ik -gezien de berichten die mbt de(K)NHS nu de wereld inkomen- blijkbaar niet de enige die 'enige terughoudendheid' heeft over de machtspositie van die club.

Ik ben niet echt onder de indruk hoor van de machtspositie die de KNHS schijnt te hebben. Elke sport met een eigen sport bond die een breed draagvlak heeft ga je als kleine organisatie of vereniging niet onder uit komen, dit wel doen willen laten geloven is vele malen kwalijker.

DubbelDun schreef:
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt ben ik pro-WRAN en pro-westernrijdend Nederland. Ik denk dat de Federatie goed bezig is door de diverse clubs te verenigen en samen 'groot en sterk' te worden. Maar NIET met als doel om na 'samengaan' geluidloos 'op te gaan' in de (K)NHS.

Ik ben niet in staat dit waan idee bij je weg te nemen, maar als jij zegt dat dit het doel is, tja dan zal het wel zo zijn, toch?

DubbelDun schreef:
We zijn goed voor de inkomsten thats it !!

Juist omdat je zo klein bent, en juist omdat er allerlei regels verzonnen worden die niet passend zijn voor onze sport is het zaak te praten met elkaar, en niet de kop ervoor in het zand te steken. Wat er nu bereikt is, is een groot goed voor de westernsport, er wordt geluisterd naar ons, anders hadden wij namelijk nooit horizontaal aan tafel komen te zitten.
Als je er op voorhand al vanuit gaat dat wij niks te vertellen hebben zal je dus ook nooit te weten komen wat er eventueel aan die tafel wel te regelen zou zijn geweest, en je zou je zelfs dan kunnen afvragen waarom een club als de Wran dan een bestuur zou hebben.

Peter

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:15

Skuye schreef:

Onderhandelen is voor weinige onder ons weggelegd, kaarten op een forum open gooien zal kunnen betekenen dat je niks meer te onderhandelen hebt. Dit soort van vragen wordt eigelijk mee aangegeven, dat er geen vertrouwen is voor die personen die de onderhandelingen voeren. Vertrouwen wordt er binnen een organisatie of vereniging gegeven aan een persoon die een functie wil vervullen, dus zal daar ook uitgesproken gaan of zelfs moeten worden, op de ALV dus, of die persoon het vertrouwen nog geniet voor die functie.
Alles wat er nu gaande is past binnen het beleid van deze vereniging, alles staat centraal zoals de toekomstvisie voor gehouden is. Als deze visie niet meer breed gedragen wordt is de ALV ervoor om gekozen beleid met visie een andere wending te doen aannemen.

Peter

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:19

Mayflower schreef:
Gelukkig heb ik hier bij de Appie's geen last van, die zijn al uit de FNW gestapt.

Als je de overtuiging hebt dat Appie’s niet hippisch gezien zullen gaan worden, is het een wijs besluit geweest.

Peter