DubbelDun schreef:Maak het PV nou niet al te moeilijk
Nee hoor, ik begrijp het al, heb een FNRS ruiter paspoort voor hem aangevraagd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Maak het PV nou niet al te moeilijk
Romkabouter schreef:Dat lijkt me wat overdreven, dus vandaar mijn vraag hoe de commisie dit voor ogen heeft
Rob_H schreef:Romkabouter schreef:Dat lijkt me wat overdreven, dus vandaar mijn vraag hoe de commisie dit voor ogen heeft
Bot gezegt hadden we dit voor ogen;
Wie wil er nu les van,of dat zijn paard wordt getraind door een L3 of L4 ruiter.
Romkabouter schreef:Dat snap ik Rob, maar je zou als L2 ruiter kunnen moeten degraderen door verschillende omstandigheden (paard kreupel, jij kreupel whatever). Wat dan?
Romkabouter schreef:Dat snap ik Rob, maar je zou als L2 ruiter kunnen moeten degraderen door verschillende omstandigheden. Wat dan?
Romkabouter schreef:En dan nog: als er iemand is die niet kan of wil rijden, maar een buurvrouw heeft die wel kan en wil rijden. Die buurvrouw mag dan niet trainen, maar wel starten in de L3. Of wordt trainen pas trainen als er voor betaald wordt?
Romkabouter schreef:En dan nog: als er iemand is die niet kan of wil rijden, maar een buurvrouw heeft die wel kan en wil rijden. Die buurvrouw mag dan niet trainen, maar wel starten in de L3. Of wordt trainen pas trainen als er voor betaald wordt?

Romkabouter schreef:Zeg dat dan gelijk PeterV!
Ik heb voor mezelf namelijk een andere definitie van trainen
Misschien iets voor in de regels aan de bovenkant bij Definities
Ik vat het niet zo zwaar op, ik vroeg het me af. Verder buig ik de regels wel naar me toe als ik dat nodig heb

Romkabouter schreef:Peter: bedoeld of onbedoeld, de regels interpreteert iedereen altijd zoals men ze wil lezen. Hoe scherp je ze ook opstelt, er zijn altijd onduidelijkheden en daar maken mensen gebruik van. Bewust of onbewust. Dat is niet iets waar je bang voor hoeft te zijn
Pas als het tot oneerlijke situaties leidt zou je er iets mee willen moeten doen
Citaat:305. Deelnemers die ingedeeld zijn in de klassen L5, L4 en L3 mogen géén paardrijlessen geven en/of paarden van anderen trainen. Gediplomeerden en studenten van (overheids-) erkende western-geörienteerde opleidingen mogen lesgeven aan ruiters van alle levels en paarden van anderen trainen, ongeacht het eigen level. Overtreding van deze regel kan leiden tot het intrekken van de startlicentie.

PeppySan schreef:Ik word ingedeeld in level 1. Das duidelijk en ook terecht met het paard wat ik nu in de wedstrijden uitbreng.
Maar ik heb een jong paard staan wat ik straks wil gaan uitbrengen.
PeppySan schreef:Zo! snel antwoord![]()
Dan kan ik dus een aanvraag indienen voor level 2? want ik heb begrepen dat ik automatisch ingedeeld wordt in level 1.
crazycactus schreef:@judith als ik jouw was zou ik L3 starten, lager is gewoon niet interessant ook al heb je een groen paard.
judith schreef:crazycactus schreef:@judith als ik jouw was zou ik L3 starten, lager is gewoon niet interessant ook al heb je een groen paard.
Dit dacht ik dus ook al, L2 zal voor haar nog te hoog zijn, L3 is denk ik prima in het begin.