[WN] Wat gaat er mis????????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pannenkoek

Re: Wat gaat er mis????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:38

spatter schreef:
.....en wat leer je daar uit?

Niets, de kaart is niet om te leren. Het is een hulpmiddel om bv in een bepaalde regio actief organisaties te benaderen om een wedstrijd te organiseren omdat er voldoende startnummerhouders in de regio wonen. De kaart kan ook gebruikt worden om gericht onderzoek te doen waarom er in een bepaalde regio geen jeugd of beginners zijn en dan aan ledenwerving te doen. Dit systeem wordt in de zakenwereld heel vaak toegepast om aandachtspunten en kansen in beeld te brengen.

Als jij al weet waar iedereen woont zou ik graag van jou het overzicht hebben dan onderzoek ik wel waar wedstrijden genoeg draagvlak hebben, dit gekoppeld aan het aantal kilometers wat iemand gemiddeld wil rijden voor een wedstrijd.

Het kan zelfs zijn dat er na een onderzoek blijkt dat het helemaal niet zo erg gesteld is met de "westernsport" maar dat het puur te maken heeft met het gevoel wat een enkeling heeft. Een gevoel wegnemen of ombuigen bij iemand is één van de moeilijkste uitdagingen die er bestaat.....

Rob

Je kan natuurlijk bij ieder idee aangeven waarom het niet zou kunnen werken/helpen maar dat vind ik niet erg constructief en dat is vast niet de bedoeling van de TS.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:56

Pannenkoek schreef:
Anya Van WRAN-leden of startnummerhouders (daar zit nogal een verschil in........)

ik heb wran-leden. Geen startnummer houders.
Is ook niet iets wat je even maakt. Is behoorlijk veel werk om die postcodes in de juiste regio te zetten.

Maar het geeft een heel goed beeld van de dichtheid aan westernruiters.
Correspondeert ook mooi met waar de westernstallen zitten.
Of trainers.

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:50

Pannenkoek schreef:
billykid schreef:
....graag wat reacties hoe het beter kan en moet! groetjes, Jan

Hoewel een enkeling in dit topic deze opmerkingen aangegrepen heeft om haar gal te spuien (en dat nog mening geven noemt ook Verward ) heb ik wel een idee om in kaart te brengen wat er bij de ruiters speelt;

Stel als FNW een wedstrijd evaluatieformulier op.
Het formulier uitreiken op wedstrijden of toegankelijk maken op de site zodat dit elektronisch afgehandeld kan worden.
Terugkoppelen aan de desbetreffende vereniging en/of organisatie.

Je kan er voor kiezen om startnummerhouders ook de mogelijkheid bieden om dit formulier te gebruiken om aan te geven waarom er niet op de desbetreffende wedstrijd gestart is. Het slagen van een dergelijk systeem hangt wel nauw samen met de vraagstelling en de opvolging van de verbeterpunten die uit de antwoorden komen.

Een vaak gelezen opmerking van deelnemers die niet komen is de te grote reisafstand (of reistijd). Een hulpmiddel bij het uitschrijven en toewijzen van wedstrijden kan een postcodekaart van Nederland zijn met daar in aangegeven de dichtheid van startnummerhouders, je kan dan in één oogopslag zien hoeveel potentiële deelnemers er in de omgeving zijn.

Met deze middelen heb je nog geen nieuwe kweekvijver maar iedereen die een beetje oplet en b.v. de WRAN-site leest weet dat daar hard aan gewerkt wordt en de volle aandacht krijgt.

O ja Magic27; ook ik ben sponsor van deze wedstrijd, sorry! Ik zal de volgende keer eerst aan jou toestemming vragen.......... Dus voor iedereen die het nog niet weet; de opbrengst van de verkochte foto's gaat geheel naar het Jeugdteam. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je vooral geen foto's kopen.

Kijk,daar heb ik wat aan,suggesties hoe het anders kan,volgende vraag,hoe dit verder oppakken???
goed initiatief met dat gesponsor! als het je de volgende keer lukt mijn dikke lelijke kop op de foto te krijgen,dan koop ik fotos bij je Cheese! Nagelbijten / Gniffelen groeten van Jan

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:15

Hey PK hoe duur zijn die foto's tegenwoordig? Nagelbijten / Gniffelen

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 19:22

Teaaaa................het is een serieus topic......toch????? Cool

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:47

billykid schreef:
Teaaaa................het is een serieus topic......toch????? Cool

.........dat wil nog niet zeggen dat iedereen serieus genomen wordt Tong uitsteken

Ik wil best wat met het idee van een evaluatieformulier doen maar dan moet er wel genoeg interesse zijn. Ik stel voor dat je een topic specifiek met deze vraag opent en daar een "Poll" aan koppelt bv;

Is er onder de startnummerhouders behoefte aan een elektronisch wedstrijdevaluatieformulier?

Ja, alleen voor de deelnemers van de desbetreffende wedstrijd.
Ja, ook om aan te geven waarom er niet gestart is.
Nee.

Indien blijkt dat er voldoende interesse is voor zo een dergelijk formulier zal ik het verder bespreken met de SWRN of dit binnen de beschikbare middelen te realiseren is. Wat betreft de Postcodekaart, ik zal met onze Marketing afdeling even overleggen of het veel werk is om dit te realiseren als ik de postcodes toegeleverd krijg.

Realiseer me net dat ik alleen knopjesdrukker ben en absoluut geen verstand van Westernrijden heb Nagelbijten / Gniffelen maar dat hadden jullie al gemerkt natuurlijk......

WH Ik mag geen prijzen noemen maar laten we zeggen dat ze "marktconform" zijn Knipoog

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:54

Hey Jan OK dan! OK dan! OK dan! Je hebt m'n naam goed geschreven.
* gaat weer serieus meelezen * Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:34

Pannenkoek schreef:
Ik stel voor dat je een topic specifiek met deze vraag opent en daar een "Poll" aan koppelt bv;

[i]Is er onder de startnummerhouders behoefte aan een elektronisch wedstrijdevaluatieformulier?
Dan wel met vermelding van startnummer want anders krijg je 'ruis' in de uitslag Haha!
Citaat:
Wat betreft de Postcodekaart, ik zal met onze Marketing afdeling even overleggen of het veel werk is om dit te realiseren als ik de postcodes toegeleverd krijg.
Zijn daar niet simpel gratis programmaatjes voor te downloaden ??

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:38

Nee, die kaart moet je kopen. Is gekoppeld aan exellbestand. Daar zijn geen simpele programma's voor.

Maar ik kan wel vragen of het bestuur het een probleem vindt om die kaart ter beschikking van de federatie te stellen.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:52

DD Ik dacht zelf om een inlogcode gekoppeld aan je startnummer toe te passen maar dat zijn maar details...... eerst eens kijken of er behoefte is.
Uh; wat is er makkelijker om te zeggen "Hé collega; regel dat even voor me Knipoog ......morgen kom ik het ophalen en neem een lekkere vlaai mee Vingers aflikken "

Anya Even brainstormen hierover in M'heem?

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:12

woldhoeve schreef:
spatter schreef:
en wat leer je daar uit?
ik bedoel, ik kan aan de wedstrijden en deelnemers zo ook wel zien waar de ruiters zitten

Nou iedereen maar naar het Noorden verhuizen. Clown

Of een paar organisatoren naar het zuiden verhuizen zodat we hier minder wedstrijden krijgen en daar meer Clown
Ook leuk voor de wedstrijdspreiding.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:17

@ Peppysan ben je al op huizenjacht? Clown

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 21:17

Of een paar organisatoren naar het zuiden verhuizen zodat we hier minder wedstrijden krijgen en daar meer Clown
Ook leuk voor de wedstrijdspreiding.[/quote]

Willem O. woont toch al voor een gedeelte in het zuiden?? Pling

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:19

PK goed idee.
Is het halve bestuur ook aanwezig. En de halve Federatie.
Kun je gelijk afstemmen. Haha!

Ik ben er zaterdagavond.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:33

billykid die organiseerd wilde wedstrijdjes in het zuiden, geen WRAN
nouja, ik weet niet of hij die organiseerd maar wel daar op die locatie

stuur er nog maar een paar hier heen, liefst gelijk een trainer met trail-ervaring Tong uitsteken

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 21:40

spatter schreef:
billykid die organiseerd wilde wedstrijdjes in het zuiden, geen WRAN
nouja, ik weet niet of hij die organiseerd maar wel daar op die locatie

stuur er nog maar een paar hier heen, liefst gelijk een trainer met trail-ervaring Tong uitsteken

spatter,ik denk dat je in de war bent!!!!ik heb alleen een fries paspoort!!bij hoge uitzondering kom ik het fryske lân uit,je moet me verwarren met een ander. lopen er meer mannen rond met zo'n lelijke dikke kop????zal toch niet groetjes Jan

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:43

nee, ik bedoel willem O!
die zit volgens mij in Arendonk

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:48

spatter schreef:
....stuur er nog maar een paar hier heen, liefst gelijk een trainer met trail-ervaring Tong uitsteken

Tom Calie zit nu in Peer volgens mij.

Billykid waar blijft de Poll?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:51

in Peer???
waar ergens, ken daar niet echt een stal

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 21:56

@PK Poll ????????????????????????????????

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 22:02

ohh ja ,sorry,er half overheen gelezen,doe ik morgen ff ga nu op bed,5 uur is weer vroeg gr. Jan

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:03

Citaat:
spatter,ik denk dat je in de war bent!!!!ik heb alleen een fries paspoort!!bij hoge uitzondering kom ik het fryske lân uit,je moet me verwarren met een ander. lopen er meer mannen rond met zo'n lelijke dikke kop????zal toch niet groetjes Jan

Denk je dat? Nagelbijten / Gniffelen Oke nu is het niet leuk meer ik hou echt op. Schijnheilig

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 22:07

woldhoeve schreef:
Citaat:

Denk je dat? Nagelbijten / Gniffelen Oke nu is het niet leuk meer ik hou echt op. Schijnheilig

tuurlijk niet,ik zag er al zo vreemd van op! ROFL ROFL ROFL

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:28

PeterV schreef:
Magic27 schreef:
Zo,zo Peter Vet heeft dat opgepikt ....En wie zit dan allemaal in het Jeugdteam?????

Wat doet dit er nou weer toe zeikklep, ik doe met mijn geld wat IK wil.

Vr Gr Peter Vet

peter er zijn ook mensen die jouw idee van harte toejuichen!
ik ben er een van!

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 22:37

ik heb een nieuwe topic geopend "wat gaat er mis????evaluatieformulier.
graag alleen hier op reageren met voor of tegen.Discussies kunnen op deze topic worden gevoerd.
groeten Jan