spatter schreef:.....en wat leer je daar uit?
Niets, de kaart is niet om te leren. Het is een hulpmiddel om bv in een bepaalde regio actief organisaties te benaderen om een wedstrijd te organiseren omdat er voldoende startnummerhouders in de regio wonen. De kaart kan ook gebruikt worden om gericht onderzoek te doen waarom er in een bepaalde regio geen jeugd of beginners zijn en dan aan ledenwerving te doen. Dit systeem wordt in de zakenwereld heel vaak toegepast om aandachtspunten en kansen in beeld te brengen.
Als jij al weet waar iedereen woont zou ik graag van jou het overzicht hebben dan onderzoek ik wel waar wedstrijden genoeg draagvlak hebben, dit gekoppeld aan het aantal kilometers wat iemand gemiddeld wil rijden voor een wedstrijd.
Het kan zelfs zijn dat er na een onderzoek blijkt dat het helemaal niet zo erg gesteld is met de "westernsport" maar dat het puur te maken heeft met het gevoel wat een enkeling heeft. Een gevoel wegnemen of ombuigen bij iemand is één van de moeilijkste uitdagingen die er bestaat.....
Rob
Je kan natuurlijk bij ieder idee aangeven waarom het niet zou kunnen werken/helpen maar dat vind ik niet erg constructief en dat is vast niet de bedoeling van de TS.
) heb ik wel een idee om in kaart te brengen wat er bij de ruiters speelt;
groeten van Jan

"