Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Roxannne schreef:Ik ken van Subli wel muesli , maar die is erg plakkerig, hoe zijn hun granenmixen dan??
ElCid schreef:Sojaolie zal ik iets van 2 a 3 euro per 5 liter fles voor betalen.
ElCid schreef:Daar zit ook BHA en BHT(= foute conserveermiddelen in) in. Zie 1 van de replies in dit topic.
Billy schreef:ElCid schreef:Daar zit ook BHA en BHT(= foute conserveermiddelen in) in. Zie 1 van de replies in dit topic.
Ja, weet ik, en dat zit ook in menseneten, dus daar kan ik me niet al te druk over maken.
Billy schreef:ElCid schreef:Daar zit ook BHA en BHT(= foute conserveermiddelen in) in. Zie 1 van de replies in dit topic.
Ja, weet ik, en dat zit ook in menseneten, dus daar kan ik me niet al te druk over maken.
Skipper schreef:Even heel domme vraag misschien; staat mengverhouding wel op de zakken genoteerd
Anders toch maar proberen iemand te vinden die zelf al mengt en dit verkoopt.
Sinds ik ben begonnen met het voeren van Lucerne (wel van Hartog) heb ik wel gemerkt dat ze veel beter in hun vel zijn gaan zitten en mijn 6 jarige ruin is ook ineens nog en in de hoogte gegroeid en hij is echt enorm gaan uitzwaren in de breedte.
Daarnaast groeiden zijn haren op de kale plekjes (ivm jeuken op allergische reactie) ook veel sneller terug.
Billy schreef:Als het vergif was, was het wel verboden voor menelijke consumptie.