Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Weet je wat ik niet begrijp... het is geen probleem als stemmen op bokt binnenkomen van vriendjes, lesklanten o.i.d. Maar collega's mogen niet stemmen.
) en hun stemmen op die manier binnen halen.
wimbeldy schreef:Na al een tijdje beide topics te hebben meegelezen nu toch een reactie van deze kant
Ik zet nog steeds grote vraagtekens bij de eerlijkheid van de nominaties.
Is het nu toch niet zo dat ruiters (voornamelijk professionals) die een grote lesklanten kring om zich heen hebben nu door al die lesklanten genomineerd worden, omdat vele van hun zo leuk les krijgen. Hebben al deze mensen die nomineren veel wedstrijden gezien, en gezien hoe er in de inrijbak gereden wordt. Als dat zo was, dan had ik nog veel meer andere namen in de nominities verwacht.
De lijsten worden ook naar westernmaneges gestuurd. Krijg je dan niet hetzelfde, dat iedereen zijn of haar instructeur gaat beoordelen.
Volgens mij krijg je een veel beter beeld als je op de wedstijd zelf vraagt aan het publiek om een ruiter te nomineren. Dan krijg je veel minder dat men iemand kiest omdat hij/zij zo leuk les geeft.
Ik heb ook gelezen dat een nominitie niet telt als er alleen maar bij staat dat ze zo leuk les geven; zet je er dan bij dat ze ook zo leuk met hun paarden omgaan dan telt het wel.

cornelie schreef:Alhoewel er wat haken en ogen aan zitten moet je toch ook ergens beginnen. Het kan alleen maar beter worden toch?
Het initiatief vind ik nog steeds helemaal top en ik hoop zeker dat er een vervolg komt.
Of Balkenende ook daadwerkelijk president had moeten worden, of Vader Abraham de meest geliefde Nederlandse artiest.