[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:29

Mijn tekst is dus blijkbaar niet goed?
Ergens ben ik daar wel mee eens hoor, het is ook zo verdories moeilijk om een tekst te maken. Ik heb een stuk of 5 keer gewist en opnieuw begonnen en toen maar gewoon gaan mailen, want anders verlies je tijd.
Maar als ik zie hoeveel mensen er mee helpen ga ik eerst eens op mijn gemak werken aan een nieuwe tekst.

Weet je wat het punt is, kijk zelf eens naar de sticky van gezochte paarden. Doe jij er enorm veel aan? Denk jij af en toe niet, tja iedere verzorger wil zijn paardje nooit kwijt, zit een nieuwe eigenaar daar wel op te wachten? Wat ik bedoel is, je moet dit wel heel erg sterk laten overkomen, in waarom je haar zoekt, want overkomen als pennymeisje leverd echt niks op.

Mocht ik de nieuwe tekst klaarhebben dan plaats ik hem hier weer even, voor de controle.

LadySmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:32

Ik heb alle berichtjes over dit onderwerp gelezen, en vind het echt vervelend !! Ik heb geen idee waar ik je vanaf hier mee kan helpen, als er iets is dan hoor ik het graag !!

Wat ik mij nog afvroeg...hoe kom je aan die foto's waar ze zo verwaarloost op staat !?

Groetjes !!
Laatst bijgewerkt door LadySmile op 25-08-04 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:32

mss dat iemand die Duits kan hier ook een advertentie kan plaatsen? Schijnt een erg bekende site te zijn, waar ook de bekende dikke gele blaadjes per 2 maanden van worden verkocht hier in NL.
http://www.pferdekauf.de/

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:40

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:48

GEZOCHT

SPRING BID FLYGIRL
Wij mailen u aan met de vraag om ons te helpen!
Met man en macht word er gezocht naar onderstaande merrie.
Spring Bid Flygirl, roepnaam Fly,
Vosbont
2 blauwe ogen
Stokmaat 1,57m
American Paint Horse.
Kijkt u alstublieft naar de bijgevoegde foto's van haar.
Weet u waar deze merrie zich bevindt, of bent u sinds kort de eigenaar, mail ons dan!
Afbeelding

Lijkt deze er meer op?
Laatst bijgewerkt door holly op 25-08-04 15:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:51

Ik vind dat 'met man en macht' overkomen alsof ze gewoonweg uit de wei gejat zijn, sorry Bloos

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:56

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:57

Ik ben inmiddels ook op de 'ouderwetse' manier bezig. Ik heb de fly-er tig keer afgedrukt en die stuur ik nu met de gewone post naar alle maneges, stallen, hoefsmeden etc in de buurt. Want nog steeds niet iedereen heeft internet natuurlijk Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:00

Ik zit ook een beetje met die negatieve connotatie van 'met man en macht'. Bovendien moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet veel toe vind voegen aan het bericht, omdat het er op zich niet aan te doet met hoeveel mensen je aan het zoeken bent, maar wat je gevoelens en je drive er achter is.
Ik ben het dus -weer- met Pervinco eens
En, sorry dat ik het zeg, slordigheidje: bevindt is met 't' (en ik bedoel dit absoluut niet banketstaaf!!)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:01

Pervinco schreef:
Ik vind dat 'met man en macht' overkomen alsof ze gewoonweg uit de wei gejat zijn, sorry Bloos

Maar geeft wel aan dat wij met zijn alle zoeken, en niet een pennymeisjes grap.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:10

Ook hier gaan we overal een Flyer ophangen, je weet nooit of het helpt.

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:37

Francis: ik heb de flyer een aantal keer geprint en hang er hier en daar even 1 op..(westernmaneges etc) Ik hoop dat het snel allemaal achter de rug is en ze gevonden zijn.
sterkte meid!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:24

Djana schreef:
Kimberly77, waar ook veel gekeken wordt is www.pferdezeitung.com. Helaas ben ik niet goed in duits!.

Mijn Duits is helaas ook behoorlijk bagger. Kan wel lezen waar iets staat, dus heb onder te koop alle bonte al bekeken en op alle rassen waar zij eventueel onder verkocht kan zijn.

Ergens stond iemand die wel wat Duits kon(pervinco zo uit mijn hoofd??)WIE OH WIE??

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:37

Francis, ik vind het ontzettend vervelend wat er nu met Fly is gebeurd Verdrietig In en in triest gewoon...
Ik las eerder in dit topic dat er aankomend weekend een groot paardenevenement is in Soest. Misschien een idee om een heleboel flyers te copieren en die onder de ruitenwissers van auto's te stoppen?? En waarschijnlijk zullen er daar vast een hoop Bokkers rondlopen die misschien wel een handje willen helpen
Ik wens je heel veel succes bij je zoektocht en ik kijk uit naar de dag dat je haar vind. Good luck!!

groetjes, Ingrid.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:49

Hoe zit het met de banner van Bart????
Of lees ik daar overheen??

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:56

Kimberley77 schreef:
Mijn Duits is helaas ook behoorlijk bagger. Kan wel lezen waar iets staat, dus heb onder te koop alle bonte al bekeken en op alle rassen waar zij eventueel onder verkocht kan zijn.

Ergens stond iemand die wel wat Duits kon(pervinco zo uit mijn hoofd??)WIE OH WIE??

Shoot Lachen

Ik heb Sterre's hulp ook al gevraagd, zij woont in Duitsland. Ik denk dat ze dit vanavond ook nog wel even leest, ze kijkt iig mijn flyer even voor me na op spelfouten Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:13

Ik heb morgen les, een andere leerling van mijn instructrice werkt bij Cobo in ketelhaven. Ik zal eens even goed informeren.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:20

He super Pervinco!
Heb trouwens al wat aardig mensen gemaild, heel vreemd maar heb nog niks gehoord of reaktie gehad..hoop dat alles is aangekomen incl.foto..

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:24

vera schreef:
Hoe zit het met de banner van Bart????
Of lees ik daar overheen??

ik krijg maar geen antwoord?
heb het uiteindelijk aan Anya gevaagd omdat Bart niet meer online was geweest en zij zou het overleggen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 18:29

Ik ben net weer gebeld door dat meisje... Haar vriendin wil niets zeggen omdat haar (stief)vader goed bevriend is met de eigenaar en hij tegen hun gezegd heeft dat ik er op uit ben om hem 'te pakken' en hem 'zwart te maken'... Ze had het idee dat haar vriendin wel wist waar de paarden gebleven zijn.
Hoewel het natuurlijk echt niet zo is dat ik de eigenaar 'zwart probeer te maken' was deze reactie wel te verwachten. Dat hij de problemen die hij (gehad) heeft puur aan zichzelf te danken heeft (vergeet niet dat de politie en DB al met hem bezig waren voordat ik aan't bellen ging) vergeet hij voor het gemak maar even.
En dat hij onwaarheden verteld over mij en Fly wordt voor het gemak ook maar even vergeten...
Ik twijfelde nog of ik dit wel op Bokt moest melden, maar ik vind dat jullie net zo goed op de hoogte mogen blijven van de situatie (helemaal nu jullie je er allemaal zo hard voor inzetten!) en ik vind dat ik eigenlijk nog wel heel netjes gebleven ben en zo min mogelijk over deze heer gesproken heb maar meer over de situatie op zich.

Maar zoals verwacht zullen we dus vanuit de kring van vrienden van hem geen informatie los krijgen... hopelijk komt er dank zij jullie inzet iets naar boven waardoor we ze toch vinden (en dan hoop ik dus van harte dat ze niet meer van deze heer zijn, zodat er een kans is dat ze het beter hebben nu, want als ze nog wel van hem zijn zal hij ze aan mij niet verkopen...)
Laatst bijgewerkt door Francis op 25-08-04 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:36

ik heb jaren geleden Pistolen Paultje een keer gebeld over een verwaarloosde pony.

weet zeker dat hij de oude eigenaar wel aan het praten krijgt

ik denk dat hij je wel wil helpen ben alleen zijn nummer kwijt.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:40

o... ik heb hem

*

[edit SM; naam om privacy-redenen verwijderd]
Laatst bijgewerkt door Jos op 25-08-04 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:40

Jos schreef:
ik heb jaren geleden Pistolen Paultje een keer gebeld over een verwaarloosde pony.

Haha, ik ken ook een "pistolen Paultje" en had daar ook al aan zitten denken maar of dat nu de juiste weg is Verward

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:43

Ja joh, daar moet je vooral mee beginnen, met Pistolen Paultje... Ik vind echt dat je je dan verlaagd tot het niveau van degene waar het hier om draait, plus dat het je een fraaie aanklacht wegens mishandeling en/of bedreiging op kan leveren...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:44

Ik krijg ook een reactie op mijn MP plaatsing over Thomas Reinders....kent iemand die? Die schijnt ook een dergelijk paard te koop hebben gehad Verward