Aline schreef:Ik antwoord maar even voor Francisca.
Dank je wel
Ik was een beetje langzaam geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar, gebruikt iemand hier al een western bf op een kleinere stevige pony, en heb je geen last van de lengte van het zadel?

pmarena schreef:Dat schroefje komt niet in de buurt v.d. wervelkolom hoor, er zit er een stuk ruimte tussen, ook vanwege de kussens/panelen, en daaronder komt ook nog een grandeurpad, 'so no worries about' dat schroefje.Heej , ze verkopen nu ook Grandeurs bij dat Spock-zadel
Ik vind het wel een leuk ding , kan me alleen nog bij 1 of andere verkoper een foto herinneren met een heel naar schroefje aan de onderkant zo bloot boven de ruggegraat...brrrr.
Ziet er mooi uit maar voor mijn gevoel ook weer te stijfjes....
ik vind mezelf ook een zeikerd hierover hoor , maar dit terzijde
Bij de "gewone" basis Startrekk zit er een soort driehoekige voorboom op, die kan je dus ook verwisselen....hoe ze dat bij het spaanse zadel doen weet ik niet (heb niet goed opgelet op de Spoga, sorry
) Ik ben er nogniet zo uit of ik het allemaal wel handig vind...geef mij mn Torsionnetje maar, die parkeer je met gemak op heel veel verschillende paarden zonder dat je hoeft te sleutelen....het gevaar van sleutelen is overigens dat je onoordeelkundig kunt sleutelen