ben erg benieuwd naar de uitslagen van de andere bokkers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
), Bud deed het superbraaf, netjes vierkant staan en ook blijven staan 
), verder was Bud wel braaf, alleen het pleasuregedeelte was iets minder
We zijn alsnog 5e geworden, op één of andere rare manier (ik was immers out of pattern). Amateur pleasure was ook niets. Bud schrok weg en heb hem toen op een volte moeten zetten, waardoor we dit keer wel DQed werden 

FlyingHigh"]
Ik heb zelfs gezellig (het is mogelijk,![]()
!!!) bij een kliekje gezeten, hoe heten ze ook alweer...............United Stables!!! Hahahhahaa, stel feestbeesten bij elkaar! Leuk om jullie allemaal eens gezien te hebben, nu nog vol trots mijn penny- profiel aanvullen met de bokkers die ik gemeet heb,
.
Hopelijk kan ik mij in de toekomst weer in het wedstrijd- gewoel storten, had gisteren behoorlijk de kriebels..........
[/quote]
HAHAHAHHHAHAAAVond het ook REUZE gezellig en gaaf je eindelijk ontmoet te hebben. Dan is het eigelijk jammer dat er een show aan de gang is die we moeten volgen
![]()
Er liepen inderdaad een hoop Bokkers rond
![]()
[quote="diamond schreef:we zijn er dan toch geraakt maar dan niet met een mooi gewassen paard .
diamond tree yaer old geldings 1ste plaats was dan ook maar aleen
mostcolorful 4de plaats
Dan hebben we op jou lopen foeteren!!! Er liepen twee Appys rond die niet schoon waren, hadden vieze staarten en eentje had zelfs smeer boven zijn staart
.....we konden al snappen dat iemand zo zijn paarden naar de show bracht
. Grappig te lezen hoe het verhaal precies in elkaar stak
Chantalleke schreef:Zal ik mijn nieuws dan maar vertellen?
Ik was derde in de Pleasure van de 7
Ben super tevreden over het afgelopen weekend alleen is mijn paard ziek geworden tijdens het inrijden van de reining.
Morgen een uitgebreid verslag van mij
}> HAHAHAHAHA, maare super hoor. 
Chantalleke schreef:Ik dacht dat mijn NK niet meer kapot kon maar dat kon het wel. Tijdens het inrijden in de hoofdarena voor de Reining kwam ik er achter dat Joey zich niet zo super voelde. Ik ging even met hem stappen en hij zakte constant door de achterhand! Dus geen Reining gestart. Het was dus een echte domper! Ik had genoeg zelfvertrouwen door de Pleasure en ging met goed gevoel ook de hoofdarena in om los te rijden! De teleurstelling was dan ook wel groot dat ik de reining niet kon starten maar de gezondheid van je paard gaat voor!!
. Met haar ben ik dan ook nooit verder gekomen dan een paar kleine onderlinge wedstrijdjes en die waren nou ook niet bepaald succesvol
. Ook hebben we dit jaar best veel pech gehad met Shane. Eerst brak er droes uit op de stal waar hij stond en later dit seizoen haalde hij zijn been lelijk open aan de waterbak in het weiland waar hij stond. Dat is gelukkig allemaal redelijk genezen, of iig camoufleerbaar
. En dat de jury hem als winnaar plaatste was natuurlijk helemaal geweldig! Ik ben heel heel HEEL trots op ons kleine opdondertje
!
!! Ik hoop dat hij snel weer de oude is, zodat jullie jullie favoriete discipline weer op kunnen pakken
.
en ga ik de halter onveilig maken bij de ruintjes
! Chantalleke schreef:Momenteel gaat het met Joey goed. Ik kijk vannacht nog even en dan morgen weer!!

) 

)
)