[WN] WN: Bunschoten 4e DPHC/APHA/ApHC show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 17:46

Ik krijg net een sms dat de kabouter het vandaag ook weer goed gedaan heeft, maar dat verteld hij vast zelf nog wel
ben erg benieuwd naar de uitslagen van de andere bokkers

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:34

Schijnheilig warren was gister met jewel een keer eerste en een keer reservekampioen en derde vandaag met steamy vyfde en reserve kampioen in de reining klasse OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 19:02

Nog even een aparte felicitatie voor Mac : Super zeg! OK dan!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:08

Er werd wel pittig gejureerd vandaag trouwens.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:21

Bonnigje schreef:
Nog even een aparte felicitatie voor Mac : Super zeg! OK dan!

Jaaaa, wat had ze een schitterend ventje aan de lead lopen!!! Terecht Champion! Mac, gefeliciteerd!!!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:23

bubbels schreef:
Er werd wel pittig gejureerd vandaag trouwens.

zeker
maar vind dat helemaal niet erg zolang het maar correckt is
en dan des te beter als je hoog gescoort hebt Knipoog

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:30

En al die camera's, hihi. Secretariaat was net een regie-kamer. Bijzonder netjes, goed geregeld allemaal. Lachen

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:39

yes het was inderddad een top weekend!!!
ik vond het bijzonder leuk om het seizoen voor de paints zo goed en geslaagd te sluiten!!!
mijn zoon PIETER was inderddaad 1ste in de lead line klasse met onze nieuwe aanwinst straw miss er waren 3 deelnemers en ook deze 3 werden goed bekeken door de jury!! (er wordt ook op de kleintjes gelet )
met de merrie win one time ben ik 1ste geplaatst in de hunter under saddle en dat was een verrassing voor mij (gezien de competitie)
ik vond het een top show met een hoog gezelligheid niveau en veel leuke paarden en mensen
op naar volgend seizoen!!! OK dan! OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:40

Ik heb net een live verslag via de telefoon gehad van ene K-bouter.

Hij zal ongetwijfeld zelf nog wel wat vertellen. Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:53

Ik ben ook geweest Bloos

Ik was 2e in de halter (van de 2, gefeliciteerd Dennis Haha!), Bud deed het superbraaf, netjes vierkant staan en ook blijven staan

Toen de amateur horsemanship, ik reed de verkeerde proef (dom Tong uitsteken), verder was Bud wel braaf, alleen het pleasuregedeelte was iets minder We zijn alsnog 5e geworden, op één of andere rare manier (ik was immers out of pattern). Amateur pleasure was ook niets. Bud schrok weg en heb hem toen op een volte moeten zetten, waardoor we dit keer wel DQed werden Tong uitsteken

We gaan weer doortrainen en volgende keer gaat het vast beter. Ik vond het in ieder geval erg gezellig zo met alle paintmensjes!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:17

vergeet nog nieuws te melden!!!!!!!!
ik heb met de verloting van de reis naar de usa hellaas niet gewonnen
maar wel een super mooi paintboek met onwijs veel mooie paintfotos Haha! Haha!
de reis is gewonnen door esmeralda sok van de white sock stables OK dan!
de paintfuturity was ook erg leuk voor de deelnemers want er is behoorlijk wat geld verdeelt onder de deelnemers!!!!!
het hoogste bedrag was toch 550 euro~!!!!!!!!!!!!!!!!
toch volgend seizoen de futurityveulens showen mensen!!!!!!!!!!!!!!
geen nieuws meer maar gewoon een top weekend Knipoog

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:20

Zal ik mijn nieuws dan maar vertellen?
Ik was derde in de Pleasure van de 7 Haha!

Ben super tevreden over het afgelopen weekend alleen is mijn paard ziek geworden tijdens het inrijden van de reining.

Morgen een uitgebreid verslag van mij

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:40

FlyingHigh"]
Ik heb zelfs gezellig (het is mogelijk, Schijnheilig !!!) bij een kliekje gezeten, hoe heten ze ook alweer...............United Stables!!! Hahahhahaa, stel feestbeesten bij elkaar! Leuk om jullie allemaal eens gezien te hebben, nu nog vol trots mijn penny- profiel aanvullen met de bokkers die ik gemeet heb, *LOL* .
Hopelijk kan ik mij in de toekomst weer in het wedstrijd- gewoel storten, had gisteren behoorlijk de kriebels......... OK dan!.
[/quote]

HAHAHAHHHAHAAA OK dan! Vond het ook REUZE gezellig en gaaf je eindelijk ontmoet te hebben. Dan is het eigelijk jammer dat er een show aan de gang is die we moeten volgen Knipoog Haha! Er liepen inderdaad een hoop Bokkers rond OK dan!

[quote="diamond schreef:
we zijn er dan toch geraakt maar dan niet met een mooi gewassen paard .
diamond tree yaer old geldings 1ste plaats was dan ook maar aleen
mostcolorful 4de plaats

Bloos! Dan hebben we op jou lopen foeteren!!! Er liepen twee Appys rond die niet schoon waren, hadden vieze staarten en eentje had zelfs smeer boven zijn staart Verward .....we konden al snappen dat iemand zo zijn paarden naar de show bracht . Grappig te lezen hoe het verhaal precies in elkaar stak

Hierbij wil ik iedereen feliciteren met de prijzen, het was een super gezellige show!! Mac ik heb je na jou onderdeel niet meer gezien, had nog even Shane willen knuffen en jou feliciteren.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 21:48

Wedstrijd begon voor ons nogal hectisch, onderweg op de snelweg de motor opgeblazen Boos!
Maar met een flinke vertraging en vervangend vervoer dus toch aangekomen de wedstrijdleiding had de boel een beetje op gehouden en stond ons bij aankomst zwaaiend met de startnummers op te wachten OK dan! OK dan! en kon This rock iza Jewel gelijk de arena in voor de 3 jarige halter merries en won deze klasse daarna kon ze gelijk weer aan de bak voor de grandchampion en werd reserve champion OK dan! 's avonds mocht Warren weer met This rock iza jewel de arena in voor de pleasure futurity en werd hierin derde.
Steaming deed mee aan de most colorful en kreeg hier een groen lint, zondag heeft hij een roze lint verdient in de appaloosa reining hij was niet helemaal bij de les (hij zag buiten een paar mooie dames). In de combined reinig presteerde hij beter en werd beloond met een rood lint en heeft laten zien dat hij weer helemaal terug komt na de problemen die hij heeft gehad na het kapotte zadel op de vorige wedstrijd in Bunschoten.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:19

Chantalleke schreef:
Zal ik mijn nieuws dan maar vertellen?
Ik was derde in de Pleasure van de 7 Haha!

Ben super tevreden over het afgelopen weekend alleen is mijn paard ziek geworden tijdens het inrijden van de reining.

Morgen een uitgebreid verslag van mij

en niets vertellen over de hunter he.......... 5e van de 6 toch??
het waren die laarzen die het em gedaan hebben Haha! }> HAHAHAHAHA, maare super hoor.

hoe is het nu met je paardje???

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:31

Okey dan maar een uitgebreid verslagje van mij!

Momenteel gaat het met Joey goed. Ik kijk vannacht nog even en dan morgen weer!!

In de Halter moesten we met zijn vieren starten! Ik was de kleinste van het stel dus ik belandde op de vierde plaats. Ook kwam dit omdat ikzelf niet echt lekker liep vanwege mijn knie!

De Trailging voor ons doen goed. We hebben niets verbouwd en alles lag nog vrij netjes!! We werden derde van de vier

De Pleasure ging ook lekker. Tijdens het inrijden voelde Joey al lekker aan en het vervolg kwam in de hoofdarena wat resulteerde dat we onze beste pleaure proef aller tijden hadden gereden. We werden derde van de zeven. Echt ik was zo trots als een pauw!

Ik dacht dat mijn NK niet meer kapot kon maar dat kon het wel. Tijdens het inrijden in de hoofdarena voor de Reining kwam ik er achter dat Joey zich niet zo super voelde. Ik ging even met hem stappen en hij zakte constant door de achterhand! Dus geen Reining gestart. Het was dus een echte domper! Ik had genoeg zelfvertrouwen door de Pleasure en ging met goed gevoel ook de hoofdarena in om los te rijden! De teleurstelling was dan ook wel groot dat ik de reining niet kon starten maar de gezondheid van je paard gaat voor!!

En tsjah dan de Hunter die ik voor de PLeasure reed!

Okey okey, ik voelde me erg lu llig in zo'n apepakje maar ik heb het wel gedaan en het was een goede voorbereiding op de Pleasure!!

Maar ik zal jullie een ding zeggen NOOIT MEER

Jeddah, Rina en alle andere Bokkerd die me geholpen hebben hartstikkende bedankt!! Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

En in het bijzonder wil ik toch Sylva bedanken voor de goed bedoelde adviezen. Je leert er altijd wel wat uit!! En ik moet zeggen het gaat ook beter als de eerste keer!!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:40

jeetje chantalleke wat rot zeg Ach gut

ik zag wel dat er wat was ,maar dacht laat je wel even met rust
misschien vind je het wel helemaal niet leuk als ik ga vragen wat er aan de hand is ,dus dacht ik hoor het later wel.

maar je hebt wel mooie resultaten behaald OK dan!

hopelijk gaat het snel weer beter met joey

en volgende keer weer reining

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:44

Chantalleke schreef:
Ik dacht dat mijn NK niet meer kapot kon maar dat kon het wel. Tijdens het inrijden in de hoofdarena voor de Reining kwam ik er achter dat Joey zich niet zo super voelde. Ik ging even met hem stappen en hij zakte constant door de achterhand! Dus geen Reining gestart. Het was dus een echte domper! Ik had genoeg zelfvertrouwen door de Pleasure en ging met goed gevoel ook de hoofdarena in om los te rijden! De teleurstelling was dan ook wel groot dat ik de reining niet kon starten maar de gezondheid van je paard gaat voor!!

He Snot Chantalleke, wat rot dit te lezen!! Hou je ons op de hoogte hoe het met hem gaat? Tuurlijk gaat je paard voor het pleziertje OK dan! Sterkte en hopelijk loopt het met een sisser af!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:59

Tot nu toe gaat het goed maar ik hou hem in de gaten!!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 09:09

Voor het geval iemand een meisje met een stel geweldige koeien-chaps over haar armen heeft zien lopen Knipoog dat was ik. Hihi. Die dingen zijn zwaar! Maar goed, je hebt dan ook een koe mee te zeulen. Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 09:22

Goh, bedankt voor de complimentjes allemaal! Ik moet zeggen dat het later die dag pas doordrong dat we écht hadden gewonnen! Het enige dat voor mij telde was dat hij zich netjes zou gedragen. Zijn moeder is namelijk een ramp op wedstrijden (een stukje bagage uit het verleden denk ik want verder is het een superbraaf paard) en daardoor was mijn zelfvertrouwen vwb showen een beetje laag, zeg maar Bloos! . Met haar ben ik dan ook nooit verder gekomen dan een paar kleine onderlinge wedstrijdjes en die waren nou ook niet bepaald succesvol Huilen . Ook hebben we dit jaar best veel pech gehad met Shane. Eerst brak er droes uit op de stal waar hij stond en later dit seizoen haalde hij zijn been lelijk open aan de waterbak in het weiland waar hij stond. Dat is gelukkig allemaal redelijk genezen, of iig camoufleerbaar Haha! . En dat de jury hem als winnaar plaatste was natuurlijk helemaal geweldig! Ik ben heel heel HEEL trots op ons kleine opdondertje Lovers !

@FH: nou weet ik nog niet hoe je eruit ziet!

@Chantalleke: super zeg, die allrounder van je Tong uitsteken !! Ik hoop dat hij snel weer de oude is, zodat jullie jullie favoriete discipline weer op kunnen pakken Knipoog .

@ Ods: Shane was het behoorlijk beu aan het eind van de ochtend (begrijpelijk, het was zijn eerste keer alleen op reis en dan nog op wedstrijd ook), dus we hebben hem meteen op de trailer gezet en zijn naar huis gegaan.

@Jojo: volgend jaar zijn we d'r ook voor de futurity Knipoog en ga ik de halter onveilig maken bij de ruintjes Rock-on, dudes! !

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:07

Chantalleke schreef:
Momenteel gaat het met Joey goed. Ik kijk vannacht nog even en dan morgen weer!!

Goed zo Lachen
Ik vond het heel erg rot voor je Ach gut

Mijn NK begon goed met een 1ste plaats in de Halter OK dan!
Toen gevraagd of er all-round was, dat was er dus toen maar bijgeschreven voor de trail. Die ging naar omstandigheden redelijk, hij nam alleen iets te grote sprong (ongeveer 1 meter ipv de 20 cm die er stond Haha! )
Daar werd hij een beetje druk van, maar toch alles braaf gedaan. Ik was daarin 2de. Gefeliteerd Tanja net je eerste prijs
Toen weer naar huis en de volgende dag weer om 8 uur weg Gaaaap

Opzadelen voor de hunter (ik heb overigens niets tegen dat pakkie, ik rij er regelmatig in Knipoog )
Inrijden ging super, ik heb de video terug gekeken van de proef. Het ziet er iets minder slecht uit dan het voelde. Jammer dat hij zich zoveel van anderen aantrekt en een beetje rode waas voor zijn ogen krijgt Scheve mond
Pleasure hetzelfde verhaal, maar dat ging net iets beter. Tweemaal 4de (van de 6 en van de 7)
Reining ging wel aardig, maar hij was moe en wilde niet meer spinnen en stoppen. De rest ging wel ok. Ik was 3de (van de vier Knipoog )

Eindresultaat: All Kampioen Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:23

Zo te lezen hebben jullie allemaal een prima weekend gehad (behalve Chantalleke Ach gut )!
Er zijn weer heel wat prijzen in de wacht gesleept door iedereen en zo hoort het ook!
Iedereen van harte gefeliciteerd!!!!

FH, volgend jaar doe je ook mee, he! Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:25

Volgens mij zijn er ook nog foto's gemaakt (of waren dat gewoon supporters met een hele dure en grote camera? Tong uitsteken), weet iemand of dat ook daadwerkelijk zo is?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 10:30

Ik heb wel plaatjes, maar moet ze nog ff van de camera halen Lachen