Ods schreef:De Amateur ben ik vergeten, sorry!!Het programmaboekje helpt me hier ook al niet....was misschien een bijschrijver
Net als in de jeugd: Ilona Vet met BH Smoking Lady

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elles"]Daar ben ik het mee eens, ik vond de entree wel erg hoog.
Is de teampenning echt niet doorgegaan? Ik wist wel dat bij een (groot?) aantal mensen het vuur er al uit was, maar dat het helemaal was afgelast, heb ik niks van gehoord. Zijn ze van Paul's dan gewoon gaan rijden, maar zonder wedstrijd?
[/quote]Ik weet het niet helemaal precies, want op een gegeven moment werd het zo laat dat ik ook maar naar huis ben gegaan.Maar van wat ik heb gehoord hebben alle teams van WSW zich teruggetrokken vanwege de tijd. En de mensen van Paul's hadden 3,5 uur gereden dus die hadden wel zoiets van we gaan door ook. Dus zij hebben waarschijnlijk nog wel mee gedaan aan de wedstrijd, maar ze hebben tegen hun eigen teams gereden. Maar er staan ook geen uitslagen op de site van FNW. Dus ik weet niet precies of het dan nog officieel was of niet.
Ik vond het wel errug jammer dat het zo laat werd!!
![]()
[quote="Laukjefreak schreef:en ik vond het heel leuk om te zien maar wel super duur
Yessy schreef:Weet iemand trouwens waar de foto's komen te staan die gemaakt zijn tijdens de shows, of komen die niet op internet te staan?
Ik vindt het als bokker niet netjes dat je dit soort opmerking maakt.Citaat:hallo allemaal,zijn jullie ook vrijdag avond geweest,hebben jullie tom de rooy ook gezien,hoe kan iemand die zo met zijn paarden omgaat nu winnen,zagen jullie ook hoe dat paard liep, zo veel angst in zijn ogen ik kon wel janken.
groetjes
LisetteSugar"]Die zijn, volgens de speaker, waarschijnlijk woensdag te zien op www.jankan.nl
Daar ben ik het mee eens, ik vond de entree wel erg hoog.
[/quote]De entree was niet laag, maar aan de andere kant begrijp ik dat de organisatie van een wedstrijd als deze ook enorm veel met zich meebrengt. De lokatie moet afgehuurd worden, de stallen worden afgehuurd... en het is gewoon een erg mooie lokatie, ook voor het publiek, want ik vind het super dat je op de tribunes kan zitten. Ik had het geld er zeker wel voor over. Ik wil graag dat een wedstrijd als deze stand houdt en dat ze een beetje uit de kosten komen.. Ik heb er zeker wel begrip voor
[quote="CounTree"]
[quote="Yessy schreef:Weet iemand trouwens waar de foto's komen te staan die gemaakt zijn tijdens de shows, of komen die niet op internet te staan?