Gisterenavond weer springles gehad, hij pakt het dus echt heel goed op. Instructrice was ook echt onder de indruk haha, maar die krijgt natuurlijk niet vaak een paard van bijna 10 wat zo goed als nooit gesprongen heeft Zaterdag weer "gewoon" western les
Latruda
Geplaatst: 19-04-13 09:10
Latruda schreef:
Voor de liefhebber.. ze gaan er helaas mee stoppen..
Voor mij word t em ook niet. Moet vanmiddag weer aan het werk. Maar nu eerst wachten tot mijn pakketje binnenkomt, volgens de T&T zal die tussen 10 en 12 hier zijn
Gemeeen... Hij is niet binnen de tijd hier, en volgens de T&T brengt hij het pakketje vandaag nog wel. Alleen ik ben half drie pleite Hopen dat ie het bij de buren brengt ofzo xD
Oh balen. En anders bij het Post punt. Ik ga niet naar Westerbork. Heb er wel even over gedacht, maar het is me te ver weg
Morgen weer lessen. En zondag komt er een meisje rijden die wel eens western wil proeven Ze heeft er helemaal zin in, dus ik hoop dat meneer zich gedraagt
Koper
Geplaatst: 19-04-13 13:01
Ik zit net de trailpatterns van de L5 en L4 te bekijken voor aanstaande zondag, ik ga dan kijken in Zeist en was benieuwd wat er nou eigenlijk gevraagd wordt. Het ziet er zo simpel uit. Ziet En op het eind sidepass en daarna achterwaarts tussen twee balken door, achter elkaar. Vinnut best pittig.
Denk dat ik voor morgen eens wat pionnen ga regelen
JEEEEEJJ! Mijn hoofdstel is binnen Ik moet zometeen aan het werk, anders had ik meteen ff foto gemaakt, maar morgen komt er sws een foto. Ik baal er alleen van dat de teugels net een tint lichter zijn, achja...
Koper
Geplaatst: 19-04-13 14:00
Staat misschien juist wel gaaf op een fries Ben benieuwd naar foto, is het verschil nog bij-olie-baar?
Ik heb geen idee, moet nog steeds om lederolie of ik vergeet het, of ik heb geen zin meer om te halen na het werk... Ik hoop dat het wel donkerder word want het verschil is bestwel zichtbaar
ChefsSpecial
Geplaatst: 19-04-13 14:59
Even een egopost Ik heb heel de week al zó lekker gereden!! Dante vindt het heel moeilijk om in galop haar neusje wat naar binnen te houden en om te zakken maar het gaat met de dag beter!!! Begint zich mooi lang te maken in haar hals in de galop en daardoor gaat ze steeds mooier zakken.... En de 2e hoefslag/rundown gaat ook sinds een week steeds beter!!!! Happy pennymama hier
Als ik binnenkort een fotograaf ter beschikking heb, zal ik es wat fotoos laten maken
Koper
Geplaatst: 19-04-13 20:31
Leuk! Fijn dat je lekker gereden hebt
Ik ga morgen wat obstakels bouwen... pallet mee naar de wei is niet gelukt nog, heb wel een soort van alternatief gevonden. En verder hekje, walkovertje, slalommetje. Ik heb zo'n paard waarmee je niet een oefening 5, 6, 7, 8 keer moet doen maar gewoon alles één keer en dan wat dramatisch ging nog één keer herhalen. En dat geldt niet alleen voor obstakels maar ook voor het gymnastiseerwerk: niet te lang mee doorgaan. Dus morgen maar het hele circus gaan opbouwen Vandaag geen puf meer voor, had 'm gewassen (met Sebacil) en daarna nog stalbeurt dus ik ben wel toe aan weekend nu