ik zal als ik er aan denk morgen ook een foto nemen ,zie mooie spullen voorbij komen ,
alyel
Geplaatst: 27-12-12 22:58
er lag er nog eentje! Ik denk donkerblauw of zwart met datzelfde patroon. Er hangt een witte sticker op met 99.99 euro, maar het is ofwel een tikfout, en anders heb ik die blanket wel heel goedkoop, want die kostte maar 10 euro.
Speciale kleur ook, maar komt niet echt mooi uit op foto. Appelblauwzeegroen
Achja, dan had ik maar vandaag moeten gaan zoals eigenlijk gepland Stond er ergens op de sticker uit welke serie hij komt? Het is een mayatex denk ik of niet? Ik blijf gewoon doorzoeken
bicci
Geplaatst: 27-12-12 23:21
Adrienna schreef:
Achja, dan had ik maar vandaag moeten gaan zoals eigenlijk gepland Stond er ergens op de sticker uit welke serie hij komt? Het is een mayatex denk ik of niet? Ik blijf gewoon doorzoeken
tweety_be
Geplaatst: 27-12-12 23:21
Ik denk dat Gleyla de beste koopjes van de dag heeft Wanneer ben je geweest (dan bedoel ik rond wel uur haha)?
Laatst bijgewerkt door tweety_be op 27-12-12 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Gleyla, ik was er een half uutje later, was er idd heel druk. Heb er wel 4u rondgelopen denk ik En zondag ga ik nog eens teurg haha.
Dacht dat ik een paar leuke koopjes had, maar die van jou zijn wel héél gaaf hoor (turqoise is nu eenmaal mijn ding al heb ik deze keer niks in turqoise gekocht whahaha)
Geyla, die twisted X boots zijn echt geweldig. Vorig jaar gekocht en onverslijtbaar. Ben vandaag ook geweest. Was echt heel druk vanmiddag. Heb me keurig gedragen. Alleen maar Ariat Boots en een nieuw bit!
Mochten de seat savers uitverkocht zijn, dan heb ik er nog een in de kast die ik niet meer gebruik. Weet niet wat ze nu bij Arthur kosten, maar wie weet komen we er dan ook wel uit!
Jetta
Geplaatst: 28-12-12 00:14
Wow! Iedereen heeft echt hele spulletjes gekocht. Ik ben ook helemaal blij. Die turquiose pad en het touwhalster wat ik heb gekocht....staat zo mooi bij Storm. Ben er gewoon verliefd op!
Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.
Geplaatst: 28-12-12 01:36
ben ook super geslaagd vandaag. heb een mooie smx airride pad, een telefoonhoesje en beenbeschermers gekocht en helemaal happy
Ik wil ook nog eens terug...het ergste is, dat ik niets nodig heb, maar wel alles wil kopen. En dan nog erger..ik heb eigelijk geen geld meer te bestede hahaha!