Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dofuzz schreef:- storm in een glas water
- filmpje is gemanipuleerd
- filmpje is volledig uit de context getrokken
Het hoort sowieso niet, maar vooral niet op zo'n show inderdaadCitaat:- craig gaat te ver ( ongeveer 10 seconden van 5 uur) en dit is misplaatst op een dergelijke show
Citaat:- wie vrij is van zonden werpe de eerste steen
Citaat:wat mij de sokken afblaast is dat dit komt vanuit een vereniging die bv in belgie aanleunt bij het animal liberation front, het gaat hier dus over dierenbevrijdings activisten, dieren welzijn kan hun aan de achterkant roesten. het gaat hier enkel over hun nooit practisch te realiseren maar toch volgens hun grote gelijk.
MidnightPSan schreef:ik meende echt dat het hier om het filmpje van Schmersal ging en wat hij doet, ongeacht wie het gefilmd heeft.nee, Cer , deze mensen willen ook dat JIJ STOPT met je paard te zadelen en er op gaat zitten,
Vooralsnog reageert de FEI, dat is een goede zaak denkCitaat:en maken via dit soort filmpjes de opinie een andere kant op
quarterH schreef:nee want is natuurlijk veel leuker om een topruiter aan de schandpaal te nagelen! want die ken je toch niet persoonlijk en is lekker makkelijk.
deze man, zijn vrouw en zijn zoon krijgne momenteel doodsbedreigingen via internet! dit gaat toch allemaal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver!
mirgino schreef:ik heb net een filmpje bekeken waarin hij verteld dat hij het paard al 10 jr rijd
hij kent het paard dus door en door,als hij hem dan ook al 10 jr zo rijd als op het filmpje waar het over gaat dan lijkt mij dat de mond kuis verrot moet zijn , toch?
en dat blijkt niet zo te zijn.
ik heb alles doorgelezen in het topic en weet niet wat ik ervan moet denken.
op dat filmpje doet hij echt waardeloze dingen,maar dat kan je geen 10 jaar doen ,dus misschien toch een moment opname????
quarterH schreef:wel eens gezien hoe papparazzi sterren bepaalde reacties proberen te ontfrutselen met bepaalde opmerkingen? dit zijn ook gewoon journalisten hoor..... die diezelfde trainingen hebben gehad dan de rest.
sflj schreef:Kom op, we kunnen het er toch wel over eens zijn dat wat deze prof laat zien niet door de beugel kan?
En als het naar buiten brengen van dit soort misstanden in de topsport meewerkt aan het tegengaan van misbruik van dieren (want daar ben ik van overtuigd. Andersom werkt het nl. ook zo; als we dit allemaal toestaan, worden dieren door 'wannabees' ook slechter behandeld omdat ze denken dat dat mag/moet om aan de top te komen.) is dat toch alleen maar meegenomen?
ElCamino schreef:Wat me vooral tegenvalt is dat ik ten eerste in dit wereldje (en dit topic) een aantal mensen persoonlijk ken die voorheen dit soort praktijken verafschuwden, hun paard niet durven aanpakken nu opeens Craig erg verdedigen en ten tweede ken ik er een aantal die roepen dat het verschrikkelijk is terwijl ze zelf notabene óók niet erg aardig voor hun paarden zijn.