Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:wat is er mis met een rood neusjeOf een rood neusje.
Anya schreef:Op één of andere manier moet ik nu i.p.v. aan Heintje aan Ben Cramer denken.. Géén idee waarom. Misschien heeft die ook wel een cap opOf een rood neusje.
Anya schreef:Misschien omdat jij gewoon een nare man bent Peter. En omdat ik wel genoeg had van die vorm van besturen. Maar ik heb het hele archief bewaard. Met alle mailtjes die je me gestuurd hebt over anderen. Anderen die in jouw ogen nooit deugen. Maar die je wel gebruikt als het jou zo uitkomt. Bij die anderen zijn het weer anderen die niet deugen.
Kijk ik heb mijn mond gehouden in het openbaar en op bokt, ik heb alleen gereageerd op die dingen die gewoon echt niet kloppen, zoals dat nergens op slaande verzekeringsverhaal.
En je mag mij voor alles uitmaken op bokt hoor. De mensen waar het echt om gaat weten beter.
Maar beloofd is beloofd. Dat archief blijft gewoon mijn archief. Dus laten we niet gaan dreigen. Maar aan de andere kant, doe maar wel. Dan wordt het anderen ook duidelijk wat voor persoon je eigenlijk echt bent.
Anya schreef:Maar ik heb mezelf maar even gemeld bij een mod.
Dan kan ik een ow krijgen voor een persoonlijke aanval.
PeterV schreef:Het is mijn om het even tenslotte communiceer ik normaal met mijn vrouw, ja hoor zij mag en kan gewoon haar eigen mening hebben, terwijl dit ook iets ongewoons is binnen de sport waar de haantjes, waar jullie het wel is over hebben, er vrij mee uit gaan.
Groetjes Peter Vet