[WN] cowboy imago

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:38

SusanW schreef:
Wat ik nou niet begrijp hè? Waarom iedereen valt over zijn sporen, of blijft hangen enzo? Die dingen hangen bij mij toch echt achter mijn laars en niet aan mijn tenen := Ik struikel over het algemeen over obstakels voor mijn tenen :D

Idd!

Het enige waar ik wel eens last van heb met sporen is, als ik een trap afloop met open treden en mijn voet niet ver genoeg op de treden zet.. of als ik een tijdje stilgestaan heb waarbij ik mijn sporen per ongelijk in elkaar gehaakt heb en dan met het verkeerde been weg wil lopen..

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:39

Ja kijk dat van die trap herken ik dan weer wel! :D

yoni1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 00:11

omdat ik lomp ben :D

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 02:21

yoni1 schreef:
Laat ik nou net vandaag voor het eerst vergeten zijn mijn sporen af te doen. Klaar met rijden en paard verzorgd en toen meteen iemand even geholpen. Stap ik op de fiets en hup met fiets en al op de grond omdat ik met mijn spoor bleef hangen :+ Als dat nu niet gebeurd was en ik moest naar de supermarkt was ik er zo ingewandeld. Ze rinkelen niet trouwens. Maar was het gebeurd dan maakt het me ook niet uit dan denken ze maar. Trouwens ik krijg regelmatig de vraag of het leuk was bij het paard. Dan kleeft er nog allemaal hooi ergens aan mij en dat is niet express *D

Ja moderne kunst heb ik helemaal geen beeld bij :D

Ik ben zelfs een keer in mijn paardenkleren naar school geweest, heel genant.
De da liep uit en ik móest naar school... Ben meteen door gegaan...
Ik hoopte eerst nog dat het niet op zou vallen, spijkerbroek was lang en hing ook bijna over mijn schoenen, mezelf snel opgefrist en flink onder de deo gespoten.

Totdat ik bedacht dat ik een tui aanhad waar 'Western natural horsemanship' opstond, zes maten te groot is en uiteraard naar paard rook... :')

:D

Gunther38

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:27

TurdusMerula schreef:
Totdat ik bedacht dat ik een tui aanhad waar 'Western natural horsemanship' opstond, zes maten te groot is en uiteraard naar paard rook... :')

Lijkt me logisch dat je voor gek loopt met zo een trui 8-)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:28

gunther welkom op bokt ;)

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:29

Gunther38 schreef:
TurdusMerula schreef:

Lijkt me logisch dat je voor gek loopt met zo een trui 8-)

Haha, wat een leuke post als allereerste bericht :D .

yoni1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 00:12

TurdusMerula schreef:
Ik ben zelfs een keer in mijn paardenkleren naar school geweest, heel genant.
De da liep uit en ik móest naar school... Ben meteen door gegaan...
Ik hoopte eerst nog dat het niet op zou vallen, spijkerbroek was lang en hing ook bijna over mijn schoenen, mezelf snel opgefrist en flink onder de deo gespoten.

Hihi dan had je deo spuiten een 0 effect :D