Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(naja jullie gaan beter, maar jullie zijn ook van een ander niveau dan wij met ons houtje touwtje aanpak
)
Hier wat filmstills:

) op een gegeven moment deed ze in de proef haar kop omhoog en liet ze een boer. Dus daar zulen we ook wel aftrek voor krijgen
. Als ik zie hoe ver jullie als zijn bijvoorbeeld haha

ik probeer ook echt alles zo stressless mogelijk te doen en het is fijn om terug te horen dat het er ook zo uitziet.
Hopelijk blijft dit bestaan na de corona.

Op het boeren en scheten laten na dan.
Het kriebelt om ook aan de slag te kunnen gaan.
wat een plaatje joh!
wat een heerlijk beest is dat zeg
althans, zo versta ik het altijd
My_Little_P schreef:Ik lees nog steeds mee, maar jullie gaan inderdaad hard!
Hoi GJ! Zie Joy ook geregeld op FB voorbij galopperen![]()
Training van Quiz staat op een laag pitje nu, erg jammer, maar de situatie is wel echt heftig met die gekke corona, dus dat is dan maar zo. Zou zo maar kunnen dat dit hele (reining-) seizoen komt te vervallen.
Hij heeft nu een lekkere wei en de zon schijnt, dus hij vindt het allemaal dik in orde
Ja tis wat he. Geeft mij wel de gelegenheid Joy lekker rustig op te leiden tot ons (echte) showdebuut in 2021
. Wijken krijgen we goed onder de knie, contra doet ze zo braaf. En zelfs heerlijk stofzuigeren bij een galopje (is niet de bedoeling, I know, maar wel gaaaf!) Heerlijk om het zo zelf te kunnen en ieder ritje is een feestje!