cissy schreef:Kijk eens naar de post boven jou!
Jaa ze heeft ook al een privéberichtje ontvangen. Maar wellicht is er nog meer animo ^^
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Ik zoek een bijrijder in Oene, Epe, Emst, Heerde met affiniteit voor de fokkerij en die het ook leuk vind te helpen met de veulens, ik heb een braaf goed gereden dressuurpaard die ook wat extra aandacht (onder het zadel) kan gebruiken.
Bij een klik ook eventueel de mogelijkheid om een eigen paard bij mij te stallen (of veulen of pensioenpaard)
Rijbak is aanwezig
cissy schreef:[ [url=m/9NFURw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto, lesje bij Wendy
Ik meld me hier ook maar eens als potentiële bijrijder. Sinds kort helaas paardloos en wil geen ander paard meer aanschaffen.
Rij al onafgebroken pony/paard sinds mn jeugd en heb 3 eigen paarden na elkaar gehad, de laatste 24jr in bezit gehad.
Altijd in halfpension gestaan dus alle werkzaamheden zijn me bekend.
Sinds 1994 overgestapt naar western dus daar ook ervaring genoeg.
Ik ben alleen geen licht poppetje dus pas niet overal op.
Ben geen onzekere ruiter, zeer ervaren buitenrijder ook in stadsomgeving, hoog verantwoordelijkheids gevoel, kom afspraken na.
Dagen en bijdrage in overleg afhankelijk van situatie.
Omgeving Vianen Utr, straal van 25 km.
[ [url=m/Kdf6bQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hgmFLI.jpg]Afbeelding[/url] ]
cissy schreef:Ik waag weer een poging, ik dacht een leuk paard gevonden te hebben maar gek genoeg had ik teveel ervaring. De eigenaresse dacht dat ze daar gefrustreerd van zou worden omdat ik haar paard dan beter zou kunnen rijden dan zij.
Tja, het is maar wat je wilt.
Dus nieuwe poging nieuwe kansen!