Er staat een paar pagina's terug een foto! Hele grote Quarter! Lijkt me gaaf Alleen moet ik dan even kijken want ik kan daar niet heel makkelijk komen maar misschien wil m'n moeder wel rijden!
mooie pad bellatrix heidi, tof een wedstrijd het is officieel: mijn paard der roepnaam wordt Scarlett, maar der koosnaampje blijft muppet hahaha
sunnybellami
Geplaatst: 13-05-14 18:40
Heb vandaag voor de 2e keer western gereden!
Vind het super leuk, en het gaat ook al best goed. Mag nu een fjord van iemand rijden die in de lessen mee liep alleen zij is niet geschikt voor de lessen dus mag ik op haar rijden.
Ben super blij dat ik overgestapt ben naar western.
Haha ik durf het niet te zeggen.. Ben pas geleden bekeerd dus ik hoor bij de 'newbies'
sunnybellami
Geplaatst: 13-05-14 19:38
Ben er echt heel blij mee!
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 13-05-14 19:44
Bij mij was het super toeval! Ik wilde eigenlijk al jaren eens een lesje proberen, maar het kwam er nooit echt van. Ik heb 2 jaar in Rotterdam gewerkt (elke dag op en neer naar huis: Helmond) en mijn eigen reiskosten betalen. Dat werd me een beetje teveel dus ik ging op zoek naar een andere baan. Niks! Niks in mijn richting. Toen ik op marktplaats eens zocht naar verzorgpaardjes kwam ik een oude advertentie tegen van Starreiners, stalhulp gezocht! Dus ik direct gebeld en ze zochten nog steeds iemand! Zo ben ik daar terecht gekomen Heb Pauliina (mijn instructrice) leren kennen toen ze ook een dagje kwam werken, samen met een man die mij zijn paard als bijrijdpaard heeft aangeboden. Dubbel dikke mazzel!!! Helaas zit dat paardje nu in de lappenmand dus rijd ik nu het paard van Pauliina Pauliina is met haar 3e van europa geworden! (reining). Gaaf dat ik daar mijn eerste wedstrijd mee mag rijden!
Ik werk er trouwens niet meer mijn oude stage belde niet veel later ineens met een aanbod! Maar ik ben er lekker blijven hangen ^^
Cowgirl_K
Geplaatst: 13-05-14 19:49
Super gaaf.. Ben een beetje jaloers hoor Hedi haha
Wil je wel verder gaan in het western rijden Sunnybellami?
Jaa wil wel verder gaan. Ik rijd nu op een fjord die ze western gaan verder rijden kent de alles wel maar alles moet verbeterd worden, vooral het nagevelijk lopen vind ze erg moeilijk, ik krijg hier wel les bij, dus leer er een heleboel van. Als dit goed gaat mag ik daarna helpen met hun jonge paarden doorrijden voor de verkoop, maar zover is het nog allemaal niet:) Mn moeder vind western ook veel leuker dus wilt misschien ook gaan lessen en dan een eigen paard kopen zodat we samen kunnen delen met het paard:)
Heb het engels rijden eigenlijk wel gezien na al die tijd, vind dat ook erg leukmaar ditis 100 keer leuker haha
Leuk Sunnybellami! Het zou super zijn als jullie een paardje zouden kopen Ik hoop er ook nog ooit een te hebben! Als ik later groot en rijk ben
Tess: haha ik kan het ook niet niet helemaal bevatten allemaal!
Alasse
Geplaatst: 13-05-14 20:01
Wat leuk hedi!! Ben ook wel een beetje jaloers!
Ik was dressuurruiter voordat ik mijn vriend leerde kennen, die wilde ook wel eens paardrijden maar hij wou geen dressuuurprikker worden, duuuuus, western ingerold... Nu is hij overgestapt naar ijslanders en ben ik half half blijven hangen.
@ Hedi.. Haha ja zou wel leuk zijn, kunnen we met zn alle rijden! Wie weet oooooiittt
@ Sunny.. Leuk hoor! Zo blijf je lekker bezig. Ik ken het. Was ook klaar met dressuur en al die andere dingen en toen liep ik ineens tegen mn western verzorgpaardje aan.. Kassa! Leuk paardje en nog eens western haha