Ik ben ook nog vollop op zoek. Dressuurtrainers bij de vleet hier, western not so much... Leuk om te lezen over al jullie vooruitgang. Sorry Karien!! Verkeerd gelezen!
bella24
Geplaatst: 11-05-14 21:26
Goede westerntrainers zijn schaars. Haha, maakt niet uit!
Hoi even een vraagje ik heb een mooi zwart western hoofdstel maar mis alleen 2 schroefjes Ik heb het nu vast zitten met stukjes veter. maar wil toch graag weer schroefjes Weet iemand waar ik die kan kopen? Dank je Deze week komt mijn zadel set ook zwart, het heeft op een compacte haflinger gelegen van de zelfde stokmaat. dus het moet wel passen als ik haar in outfit heb, maak ik natuurlijk snel een nieuwe foto
Mooie blouches komen er voorbij zeg !!! Quibje... hoe gaat muppet nu heten ? Zadel vind ik inderdaad te licht voor haar, denk dat de kleur die ik heb ook wel erg mooi op haar zou staan Bellatrix hihi lig heerlijk in een deuk om je fb updates.... ga het zelf nog zowat spannend vinden wanneer ie er is
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-05-14 19:49
JAA!!!
Komt mooi uit, zijn blauwe is bij de uitsparing uitgescheurd.
Cynthia, ik kan er niets aan doen Wil hem zo graag hebben!!!!
Hahahaha had ik al door !! Hij is ook wel erg gaaf
quibje
Geplaatst: 12-05-14 19:50
ik denk dat haar koosnaampje muppet blijft en der 'roepnaam' waarschijnlijk scarlet
welk zadel heb jij?
bellatrix, doe die kkomische updates hier ook dan voor degene die jou niet op fb hebben
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-05-14 19:51
Ja, vind ik ook. Hij komt morgen tussen 11.30 en 13.30 en ik ga 's ochtends om 10 uur al naar stal dus ik kan hem pas vrijdag proberen....hopelijk is het droog zodat ik dan wat fotootjes kan maken...
Scarlett is een mooie naam. Wel met dubbel t aan het eind dan hoor!!
En ik zou niet weten wat er grappig is aan mijn updates.
Mondy
Geplaatst: 12-05-14 19:55
Heb een bruin rode continental. Muppet hihi maarja ik mag niks zeggen met een joker Muppet is wel erg lief
Wat er grappig aan is ??? :
* zet je stuiter modus aan nadat je je laptop vastschroeft aam de tafel (anders valt ie er vanaf) *typ dan zo snel als je kunt .... dus nog sneller dan het licht * zie de pad voor je * ga nog harder stuiteren * en zet dan op je fb wanneer ie verwacht wordt
* ga dan iets minder stuiteren want je kan hem niet bij je eerstvolgende rit gebruiken * maar ga vervolgens weer wat harder stuiteren want ach hij is onderweg
* Stuiter in slow motion * pad blijft nog een dagje langer weg....