Ik ben nu na 3 maanden training van Gentle heel blij dat ik m'n plezier en vooral gevoel weer terug heb want dat was ik met alle ellende rondom Jill echt wel kwijt.... ik mis dr nog elke dag en ben dankbaar voor de 2 ontzettend lieve en gave nakomelingen die ze me gegeven heeft!
En ja, om dan toch met 'n goed gevoel op haar 1e kind rond te rijden is wel speciaal

Die band die jij met Joy hebt GJ heb ik met Jill gehad... zo bijzonder en volgens mij maar 1x in je leven maar hoop dat Gentle en Frosty toch ook wel in datzelfde rijtje terecht gaan komen

Zaterdag word n dubbele dag, Gentle naar huis waar ik blij om ben maar er zal ook echt wel 'n traan gaan vloeien want hij komt in mama haar box te staan, de box die ik dan al n maand niet gezien heb (oké, niet helemaal waar want ben 2x op stal geweest omdat ik wat op moest halen!) en Jill is zaterdag alweer een maand niet meer lijflijk aanwezig al voel ik haar aanwezigheid elke dag en wil het toeval dat als ik 2x per week naar Gentle rij er om de een of andere reden telkens de 2 nrs op de radio komen die me aan haar doen herinneren...
noem me maar zweverig maar geloof wel dat ze er op de een of andere manier nog wel is....
Bella: t was erg gezellig je irl ontmoet te hebben en zodra je weer eens in de buurt bent, tijd hebt en de corona voorbij is moeten we maar eens n shoot inplannen want ik als fotograaf sta ook meer achter de camera dan dat ik erop verschijn en met deze knapperd moet daar toch wel 'n flinke verandering in komen