bella24 schreef:@Aleenah Jouw jonge merrie wordt vast een plaatje straks! Even in je profiel gespiekt. Heb je nu wel iets te rijden?
Daar ben ik ook van overtuigd! Ik kan niet wachten 
Jazeker, een quarterkruising van net 4 jaar oud, en een ander western arabiertje
Dus ik zit helemaal goed!
Met Doesie (de quarterkruising) heb ik ergens vorige week nog les gehad, en heb er weer helemaal zin in om lekker met hem aan de slag te gaan. Het voelt iedere keer alsof het helemaal niet zo goed gaat, maar ik ben gewoon veel te kritisch volgens mij, want het gaat al zoo veel beter dan in het begin! Hij heeft zo ontzettend veel geleerd sinds ik hem in september ben gaan rijden, heel leuk om te zien.
Nu vindt Paulette dat we hem maar eens de sidepass moeten aanleren
Dus daar ben ik in de bak veel mee aan het oefenen. Does snapt het nooit en dan gaat hij achteruit lopen, haha. Maar zo begon het ook met de turns en die kan hij tegenwoordig perfect, Paulette was helemaal onder de indruk
Ze zei: "Probeer hier maar even om te keren met een soort van turn," maar toen ik het had gedaan zei ze: "Dat was geen "soort van" turn, maar gewoon een echte!" Haha. Dan ben ik zo trots op hem! Dus wellicht gaat de sidepass binnenkort ook helemaal prima.
Verder oefenen we nog druk verder met de galop, dat vindt hij ook nog erg lastig.
Daarnaast van de week m'n eerste keer zelfstandig gereden met het arabje, was stiekem best spannend, maar ook ontzettend leuk. We moeten nog even elkaars knopjes ontdekken enzo, haha, maar volgens mij komen we er wel!