Hallo, ik zou me ook willen aanmelden. Lees al een hele tijd mee, en aangezien ik met mijn kleine knorrie ook beginnend western rijdt. Voldoe ik hopelijk aan de eisen. Mijn naam is Shari (zeg maar Saar) en ik heb een 5-jarige kruising die we nu stilaan aan het doorrijden zijn.
Er is vandaag wedstrijd in Woudenberg! Bij Beau Dandy's!!
Ik woon in Achterveld, 30 min van Soest.
Saar!!!! Hoe is het met je knappe paard??
bella24
Geplaatst: 11-05-14 10:48
Ah, Achterveld is in de buurt! Welkom Alasse
Ik ben laatst in Woudenberg gaan kijken en de 25ste ga ik kijken in Zeist. Ik zal de topics bij evenementen in de gaten houden en kijken of iemand een handje hulp kan gebruiken. Als ik als toeschouwer kom dan weet ik nog steeds niet hoe het allemaal werkt
Als jullie nog andere tips (of handige linkjes) hebben ter voorbereiding van een eerste wedstrijd dan hoor ik het graag!
Cowgirl_K
Geplaatst: 11-05-14 10:59
Leuk dat je naar die in zeist gaat.. Ik ga een maand later. Wil de 22e in beverwijk gaan en 29 juni in zeist gaan kijken
Welkom saaarrr!! Hoe gaat het rijden nu in de western?
Laatst bijgewerkt door Cowgirl_K op 11-05-14 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
bella24
Geplaatst: 11-05-14 11:09
Start je dan met je verzorgarabier Tess?
Cowgirl_K
Geplaatst: 11-05-14 11:12
Nee ben aan het sparen voor een eigen paard.. Ben wat berekeningen aan het maken wat het allemaal gaat kosten. Wil graag wedstrijden gaan starten, maar ga bij die datas van wedstrijden even kijken. Wat ik kan verwachten, hoe het gaat...
Verzorgpaardje is top.. Ik ben alleen zelf niet zo weg gelegd voor het ras arabier. Dus vandaar liever een eigen paard
Wat voor soort wedstrijden wil je gaan doen?
bella24
Geplaatst: 11-05-14 11:14
Trail en pleasure. Maar ga je die wedstrijden dan kijken en niet zelf starten? Edit: niet goed gelezen. Zie dat je gaat kijken!
bella24
Geplaatst: 11-05-14 11:18
Ik denk dat ik de 22ste (Dawra) of de 29ste juni ook naar Zeist ga en dan kijk of ik mag meelopen met iemand.
Laat maar even weten welke je gaat! Maar dan ga je mee lopen, nog niet starten bedoel je?
bella24
Geplaatst: 11-05-14 11:40
Nee, wil in september pas voor het eerst starten. Moet nog oefenen en spullen aanschaffen. Ben nu een beetje online aan het zoeken naar een showblouse etc (toch te slecht weer om naar buiten te gaan ).
Haha ja snap ik.. Zag laatst iemand die showblousen hier op bokt verkocht. oliebol ben even vergeten wie dat was.. Als ik dat weet, stuur ik m even door..
Rumpleteaser op bokt verkoopt showblousen! Ik ga jn augustus voor het eerst WRAN starten met een lespaard, Curly 25 mei is er in Zeist weer WRAN, ik ga dan ook dus je mag best op sleeptouw mee bella24!