Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
Maar kunnen we deze topics misschien zelf een schopje geven?

Ik ga even kijken, Mirel

*kan 'm al niet meer vinden?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
Jolande schreef:Voor mij geen fotos meer hier, heb geen zin te moeten bedenken waar ik welke foto neer moet gaan zetten
Equinecoach schreef:Nogmaals:Equinecoach schreef:En ondertussen sterven de ITP topics over westernpaarden een langzame dood in dat 'speciale linkje'.
mirel schreef:Hij is inmiddels weer in zicht
Romkabouter schreef:Dit snap ik niet hoor, je plaatst ze toch gewoon waar je ze wil hebben? Als de mods vinden dat het ergens anders moet verplaatsen ze het maar. Dat is volgens mij niet jouw probleem
Citaat:69% stemt voor.....
mirel schreef:Ik heb het even getest, ik heb mijn paarden nu bij itp geplaatst.
Gister geplaatst, 15x bekeken en 0 antwoord.
Ik weet niet waar het aan ligt maar bij wn-itp had ik volgens mij al reacties gekregen.
Redneck schreef:...en op ITP mag je maar één topic per week plaatsen. Er is net een topic met "weidefoto's" op slot gegaan i.p.v. verplaatst, omdat er kennelijk door dezelfde persoon twee topics waren geplaatst...
edit: en onterecht, zie ik nu, want haar andere topic is verplaatst naar KS-ITP (waren veulenfoto's) en daar geldt deze regel niet...
Ods schreef:Daar heeft dus heel bokt last van!! Heeft niet zo zeer te maken met deze nieuwe regel!
Ods schreef:Daar heeft dus heel bokt last van!! Heeft niet zo zeer te maken met deze nieuwe regel!
storrum schreef:Vrijwilligerswerk valt ook gewoon onder werk, dus die mogen op het westerngedeelte. Mazzelaar!