of wil je je aantal opvijzelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of wil je je aantal opvijzelen
spatter schreef:nouja zeg, peter toch!
ken die gast niet eens en dan nog..
ik was gewoon benieuwd hoe dat geregeld was, dat mag toch wel?
ik vind het ook niet verkeerd dat jij het opgepakt heb, alleen vreemd dat de quarterclub zoiets laat liggen
crazycactus schreef:Peter.. je kan ook 2 schermen openen op je pc... scheelt heel veel postenof wil je je aantal opvijzelen
woldhoeve schreef:Er is vantevoren bekend waar het inschrijfgeld heen gaat. En als je daar niet mee eens bent dat start toch gewoon niet!
PeterV schreef:Nee, die Quarter club laat het niet leggen !
spatter schreef:de vraag blijft, hoe lossen we het op, hoe krijgen we meer westernruiters?

Magic27 schreef:Het is geen rel !!!!! Er worden gewoon wat vragen gesteld ,maar daar word wel een beetje erg hyper op gereageerd van mensen die dat soort dingen regelen en organiseren
spatter schreef:tja, het werden oefenwedstrijden genoemd maar er kwamen wel WRAN juryleden jureren
wat nou precies het verschil is tussen een D-show en een oefenwedstrijd met WRAN juryleden, weet ik niet precies
hooguit dat er ruiters in klasses reden waar ze niet in thuis hoorden
billykid schreef:....graag wat reacties hoe het beter kan en moet! groetjes, Jan
) heb ik wel een idee om in kaart te brengen wat er bij de ruiters speelt;Sonja schreef:Er zijn regels onder welke voorwaarden een WRAN-erkend jurylid deze "wilde" wedstrijden mag jureren geloof ik, maar de preciese inhoud daarvan ken ik niet uit m'n hoofd.
Overigens vind ik ruiters in een klasse waarin ze niet thuishoren op geen enkele wedstrijd acceptabel. Zoooo kinderachtig om onder je niveau te starten en blij met je prijsje huiswaarts te keren. Zó ontzettend zielig...

spatter schreef:en wat leer je daar uit?
ik bedoel, ik kan aan de wedstrijden en deelnemers zo ook wel zien waar de ruiters zitten