Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:@PV: Wat ik niet begrijp aan jouw verhaal en aan de opmerking van Dofuzz... Als jij zegt belemmert te zijn, dan heb je niet bij de stallen getraind/gereden die Dofuzz noemt..... Toch? Want die hebben trainers/coaches ineen, die je naar een internationaal niveau kunnen helpen. Klinkt niet als belemmeren imo?
Anya schreef:Ik vind het een beetje eng worden dit topic.
Met al die veren en zo. *o/*
Cer schreef:@PV: Ik kan me wel voorstellen dat men aan geld denkt. Het is tenslotte een dure sport, en ondertussen weer richting de elite aan het schuiven...
Cer schreef:En het is niet altijd een kwestie van dat het niet te duur 'mag' zijn, maar simpelweg niet te duur 'kan' zijn. Maar wellicht heb je gelijk als je zegt dat men die het niet kunnen betalen, eigenlijk maar niet die sport moeten beoefenen....
Cer schreef:Wat ik niet begrijp aan jouw verhaal en aan de opmerking van Dofuzz... Als jij zegt belemmert te zijn, dan heb je niet bij de stallen getraind/gereden die Dofuzz noemt..... Toch? Want die hebben trainers/coaches ineen, die je naar een internationaal niveau kunnen helpen. Klinkt niet als belemmeren imo?

PeterV schreef:Hallo, Blaze geen veren in zijn kont duwen hoor, ik heb her er al moeilijk genoeg mee, dat iemand in mijn kantine vindt, ohhh ik durf het niet eens op te schrijven.......maar goed hier komt het.......................
dat hij één van de best geklede mannen was, tijden het NK![]()
![]()
![]()
![]()
Cer schreef:De paardensport was vroeger een elitesport, en ik denk dat het nu wellicht weer richting de elite gaat, omdat het hele leven een beetje duurder geworden is. Dan ga je toch eerder op luxe dingen bezuinigen denk ik?
maar ik geloof dat ik maar niets meer moet zeggen, want onderhand is de zin van het discussieren me echt wel een beetje ontgaan zeg....
Cer schreef:De paardensport was vroeger een elitesport, en ik denk dat het nu wellicht weer richting de elite gaat, omdat het hele leven een beetje duurder geworden is. Dan ga je toch eerder op luxe dingen bezuinigen denk ik?
maar ik geloof dat ik maar niets meer moet zeggen, want onderhand is de zin van het discussieren me echt wel een beetje ontgaan zeg....
iski schreef:En aantal berichten terug heel erg veel
)
iski schreef:Hupsakee...nog een veer erbij....weet je wat jij zou moeten doen....Blaze strikken als schoonzoon...

PeterV schreef:iski schreef:Hupsakee...nog een veer erbij....weet je wat jij zou moeten doen....Blaze strikken als schoonzoon...
Beste iski, nu is het niet alleen aan Blaze, maar volgens mijn weet gans Nederland nou, dat met de door jou aangedragen adviezen, gewoonweg niks te doen valt.
Tjonge jonge zeg, wat ga jij ineens raar l*llen.![]()
iski schreef:
[Hupsakee...nog een veer erbij....weet je wat jij zou moeten doen....Blaze strikken als schoonzoon....hahahaha...ben je gelijk van die dressuurkukels af.....krijgt jouw paard weer een echt zadel op de rug....en heb je de toekomst voor jouw stallen verzekerd....
[/quote]
Blaze schreef:iski schreef:En aantal berichten terug heel erg veel
Ben toch onder de indruk van je beargumentering aangaande mijn reserves jegens jou coaching kwaliteiten.(nee het heeft niets te maken met die veer)
Je interpretatie van de door mij geschetste gedachtengang maakt dat ik moet constateren dat jij een van de weinige mensen bent die het geschreven woord in het juiste perspectief weet te zetten en daardoor ook een antwoord weet te formuleren die,in tegen stelling tot het normale op Bokt, niet oproept tot zwart gallige discussie maar plek laat voor een constructieve dialoog.
maw Denk dat jij wat coaching betreft mensen een eind op weg kunt helpen

Citaat:Zo zie ik dat mensen die begeleid worden door bv Burgmeijer QH, Rawhide Ranch, Karin van Bekkum, Madepolder e.a. wel op niveau en zelfs internationaal kunnen meedraaien. En om bij de originele topic te blijven : ik zie hun leerlingen niet met het foute bit showen welke ze niet kunnen gebruiken of wedstrijd starten vooraleer ze er klaar voor zijn. Zij kunnen het zich echt niet veroorloven om knoeiers te vroeg in de wedstrijdbak te sturen.
Sugarmiss schreef:Nav de quote van Cer zou ik ook nog graag een percentage zien van lessers van deze trainers die daadwerkelijk showen op niveau afgezet tegen het aantal lessers dat ze daadwerkelijk hebben.
Zou wel eens een heel leuk beeld kunnen geven van hoe de situatie in het echt is.