06.45 hiero Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
06.45 hiero Dance schreef:Wordt wel verwarrend. Nee ik dacht dat de reining van de appies wel op zondag was. Correct me if I am wrong.
net weer terug in de pleasure eerste en horsemanchip tweede wat heb ik twee kanjers
.
.
maar gelukkig konden we toch nog op tijd komen en ben ik met een derde prijs in de beginners pleasure naar huis gegaan, en ben heel tevreden want dit was de eerste wedstrijd voor mij op 1 hand wel heb ik de jury bijna omver gereden, maarja moeten ze daar ook maar niet gaan zitten
, de horsemanship ging ook goed alleen ging ik verkeerd bij de tweede pion, maar gelukkig zei sil walk en wist ik weer hoe het zat, ik vond het een hele gezellige ochtend, en Leonie je hebt het super gedaan gefeliciteerd!
Maar alles is goed afgelopen.
Yep Konijn en sMax zijn ook weer terug op stal, na een snelle pleasure en horseman-ship,
Maar wel tevreden, En 3de in de Trail.
)
. Maar alle complimenten rondom (Dank je wel Christien, Peter, Esther en zovelen meer) hebben mij weer blij gemaakt en Zowie en ik leren ervan, daar ga ik maar van uit. Want na de prijsuitreiking amateur mocht ik direct de Open starten -in m'n eentje- en gelukkig bleef ze aan de grond
. En warempel, we werden eerste. En toen de Futurity -in m'n eentje- en wat denken jullie..... juist, we werden eerste. Enfin, een dag waarvan Zowie en ik inderdaad weer van hebben geleerd: netjes op de trailer, netjes aan de hand, braaf zijn tijdens het wassen, weer wat geschoren en gevlochten. Het gaat haar steeds makkelijker af. Maar de euforie van het NK mistte ik. Want het is toch minder leuk om in je eentje in een Halterklasse te staan....... waar waren al die Paintjes???????
)
(ik maak echt geen grapje
)
. Daarna wonnen we de Hunter under saddle (hij ging HARD, was kennelijk de bedoeling
wel helemaal blij mee (onderdeel wordt steeds leuker, ondanks het apenpak)). We hadden een DQ in de trail (suffe ik begon aan de verkeerde kant van de pion...Appie was hartstikke braaf!) en waren derde in de pleasure. Appie vindt pleasure na de hunter moeilijk ontdekte ik gisteren, de overgang van vooruit voor de hunter naar terug voor de pleasure gaat nog niet zo goed, hij heeft de neiging dan in de pleasure te hard te gaan (en de ring in Zeijen is GROOT, dat vond hij ook erg leuk
). Gaat vanzelf beter
Al met al heel tevreden, we gaan zo maar eens lekker een rondje stappen in het bos!
Ik ben vandaag weze kijken, heb wel foto`s gemaakt, 

lichamlijk zwaar werk, punaises indrukken
Zet er binnenkort ook nog een paar foto`s bij van een paar ruiters