[WN] 22 & 23 okt. Wran show zeijen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Re: 22 & 23 okt. Wran show zeijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 23:13

8 uur...valt nog mee, 06.45 hiero

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 23:22

Wordt wel verwarrend. Nee ik dacht dat de reining van de appies wel op zondag was. Correct me if I am wrong.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:14

ik weet het ook niet meer.....
iemand die het wel weet?????????

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:01

Dance schreef:
Wordt wel verwarrend. Nee ik dacht dat de reining van de appies wel op zondag was. Correct me if I am wrong.

Volgens mij ook, Warren moet morgen 2 maal starten zei hij.
Nog steeds jammer dat we niet kunnen starten met onze paardjes, gelukkig zijn ze bijna weer opgeknapt.

landro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:04

net weer terug in de pleasure eerste en horsemanchip tweede wat heb ik twee kanjers

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:36

Gefeliciteerd Landro!
Heeft iemand trouwens een routebeschrjiving naar Zeijen paraat?
Ik kom morgen bakrandridderen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:52

Gefeliciteerd Landro! Heb je nog meer uitslagen?

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:53

Ook wij zijn weer thuis, we zijn 5e in de pleasure geworden, en dat terwijl dit onze tweede wedstrijd was. Ik ben trots op mijn paardje .
Hij heeft mooi voor mij gelopen terwijl ik met mijn kop ergens anders zat, maar dat is mis gelopen .
Laatst bijgewerkt door Cilian op 22-10-05 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:55

Gefeliciteerd met je 5e plaats Cilian!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:21

weet iemand ook hoelaat ongeveer de open pleasure begint morgen? en de open reining
het is meer dan 2 uur rijden voor ons dus het is wel fijn om te weten wanneer we weg moeten.

ik weet niet wie ik daar over kan bellen.
HELP

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:27

Telefoonnummer van Bert W. staat op de federatiesite. Wacht; ik pb het wel even...

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:35

Gefeliciteerd met de behaalde placeringen. Altijd iets om trots op te zijn _/-o_

Steaming, ik bel zometeen wel even, als hij het niet wete, weet ik het ook niet meer. Fijn dat het je paardjes weer beter gaat. Duurt echter nog wel een tijdje voordat je er mee weg kunt. Mar het ergste is achter de rug gelukkig.

Succes voor diegenen die nog moeten starten en hoe laat begint het morgen?

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:57

wij zijn ook weer terug, het was voor mij bijna niet doorgegaan want ik was weer zo blond om de sleutel in het contact te laten zitten terwijl zadel en alles er in lag, gelukkig wou onze lieve automonteur komen om de deur open te maken, en vannochtend stonden we nog een hele tijd voor een brug die niet meer omlaag ging maar gelukkig konden we toch nog op tijd komen en ben ik met een derde prijs in de beginners pleasure naar huis gegaan, en ben heel tevreden want dit was de eerste wedstrijd voor mij op 1 hand wel heb ik de jury bijna omver gereden, maarja moeten ze daar ook maar niet gaan zitten , de horsemanship ging ook goed alleen ging ik verkeerd bij de tweede pion, maar gelukkig zei sil walk en wist ik weer hoe het zat, ik vond het een hele gezellige ochtend, en Leonie je hebt het super gedaan gefeliciteerd!
en voor diegenen die vanmiddag en morgen nog moeten rijden succes!

groetjes Emma

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:10

Kreeg net een telefoontje over de behaalde resultaten van Leonie. Van Harte gefeliciteerd meid, goed gedaan!!!!!! 1e en 2e plaats.

Emmelske jij ook gefeliciteerd na al die opwinding van voor de wedstrijd. Als de jury had gestaan hadden ze een stap opzij kunnen doen, toch? Maar alles is goed afgelopen.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:11

Yep Konijn en sMax zijn ook weer terug op stal, na een snelle pleasure en horseman-ship, Maar wel tevreden, En 3de in de Trail.
P.S KayilaHeb je op het snelstand knopje gedrukt voor ons???

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:42

Ik/wij zijn ook weer thuis. Ik denk, ik zet even mijn verslagje op Bokt en dan ga ik weer verder inpakken voor m'n verhuizing.

Omdat alle rijdende onderdelen voor de ruiters van de Sylvester Ranch (Sylva en Colin) niet door zijn gegaan door ziekte en beroerd zijn, hadden we vandaag een "makkelijk" dagje. Alhoewel, makkelijk..... volgens mij zit er aan Halteren het meeste werk vast om je paard toonbaar/showbaar te maken. Sylva, Sake en ik gingen Pebbles, Flint en Zowie showen en Auke was er ook met Rubble.
Vergeef me lieve hengsten-showers (nee, geen douche!), maar ik heb jullie uitslagen niet in mijn hoofd, omdat ik het eenvoudigweg niet kon volgen omdat ik met mijn merrietje in de inrijbak liep......(maar Syl, jij vult mijn verhaaltje wel aan hè? )
Dus hier alleen mijn uitslagen: Bij de amateurs waren 5 deelnemers en we werden vijfde. Volgens mij moet de jury nog een vervolg-cursus doen . Maar alle complimenten rondom (Dank je wel Christien, Peter, Esther en zovelen meer) hebben mij weer blij gemaakt en Zowie en ik leren ervan, daar ga ik maar van uit. Want na de prijsuitreiking amateur mocht ik direct de Open starten -in m'n eentje- en gelukkig bleef ze aan de grond . En warempel, we werden eerste. En toen de Futurity -in m'n eentje- en wat denken jullie..... juist, we werden eerste. Enfin, een dag waarvan Zowie en ik inderdaad weer van hebben geleerd: netjes op de trailer, netjes aan de hand, braaf zijn tijdens het wassen, weer wat geschoren en gevlochten. Het gaat haar steeds makkelijker af. Maar de euforie van het NK mistte ik. Want het is toch minder leuk om in je eentje in een Halterklasse te staan....... waar waren al die Paintjes???????

Tot volgend jaar....

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:58

Hoe laat begint het morgen?
(Kan het nergens vinden of ben ik nu )

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:32

@ Dance: dank je wel!

@ natascha dh: het begint morgen ook om 9 uur!

groetjes Emma

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:36

ik als bakrandridder ben al een paar uurtjes thuis en wil daarbij Cilian feliciteren ik kon je net niet zien rijden.
Daarnaast natuurlijk al de deelnemers met de behaalde resultaten.
En vooral ook mijn stage Woldhoeve's Appaloosa want dat vond ik echt heel goed gaan.
morgen dien ik weer als bakrandridder alleen ga ik nu wat vroeger op bed omdat ik vandaag tijdens de halter in slaap ben gevallen (ik maak echt geen grapje )
dus mensen die morgen rijden suc6!

Groetjes hallow(westerngirl op Quarterhorses)

alvarado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:30

Ons gefokt Appie merrieveulen (PR Blue Eyed Miracle) is gisteren eerste geworden in Futurity. Joepie !!!! Goed gedaan hoor, Ester. Ze zag er prachtig uit !

PlauGenGuy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:47

Guy en ik hebben onze eerste wedstrijd ook weer achter de rug. Ik had graag gisteren al een verslagje op Bokt willen zetten, maar toen ik vermoeid thuis kwam, stonden de koeien alweer klaar om gemolken te worden, dus dat moest eerst ff. Anyway, Ik vond het geweldig gaan op onze eerste wedstrijd ooit. Zowel voor Guy als mij. Hij was helemaal onder de indruk van de locatie en van al die andere paarden. Maar hij heeft het goed gedaan, we zijn eerste geworden van de twee in de two year old geldings Appies. Jammer dat er niet meer meededen, maar ik was niet de enige die dat had.
Ik heb een hele leuke dag gehad.. toppie. En ben natuurlijk supertrots op mijn paardje. Iedereen die ookin de prijzen is gevallen: GEFELICITEERD !!!

Groetjes, Simone

PS: Zeijen is qua bak zo'n mooie locatie, maar het parkeren is wel echt banketstaaf daar hoor. (wil niet zeuren, maar het is echt zo jammer.)

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:49

Over het parkeren: ik heb begrepen dat het oorspronkelijk de bedoeling was op het weiland te parkeren, maar door de vele regen van de afgelopen dagen kon dat nu niet.

Ik heb lekker gereden gisteren. We begonnen al lekker in de halter (eerste van de twee, en Grand Champion), hij stond dit keer stil, een hele vooruitgang . Daarna wonnen we de Hunter under saddle (hij ging HARD, was kennelijk de bedoeling wel helemaal blij mee (onderdeel wordt steeds leuker, ondanks het apenpak)). We hadden een DQ in de trail (suffe ik begon aan de verkeerde kant van de pion...Appie was hartstikke braaf!) en waren derde in de pleasure. Appie vindt pleasure na de hunter moeilijk ontdekte ik gisteren, de overgang van vooruit voor de hunter naar terug voor de pleasure gaat nog niet zo goed, hij heeft de neiging dan in de pleasure te hard te gaan (en de ring in Zeijen is GROOT, dat vond hij ook erg leuk ). Gaat vanzelf beter Al met al heel tevreden, we gaan zo maar eens lekker een rondje stappen in het bos!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:24

Ik ben vandaag weze kijken, heb wel foto`s gemaakt,
Afbeelding
Iemand aan het werk, haar foto`s zullen snel te zien zijn op www.lookingatyou.nl
Afbeelding
En jawel de doorman had het ook druk lichamlijk zwaar werk, punaises indrukken Zet er binnenkort ook nog een paar foto`s bij van een paar ruiters

westerngirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:28

wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:35

Leuke binnenkomer, Westerngirly! Heb je het verder wel naar je zin gehad?