Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief schreef:Mijn paard was 14 maanden toen hij zadel mak werd gemaakt.hij is daarna gedoseerd getraind, hij liep met17 maanden zijn eeste wedstrijd,en dat ging prima,dus wat is te vroeg beginnen!als je het maar met beleid doet!
vera schreef:Nu heb je het nog over geestelijke belasting, Iksi.....
Zij praat over lichamelijke belasting......
vera schreef:Nu heb je het nog over geestelijke belasting, Iksi.....
Yvonniej schreef:vera schreef:Nu heb je het nog over geestelijke belasting, Iksi.....
oke.
Laat jou kind op z'n 2e gelijk stofzuigen zodat hij op zijn 4e het hele huishouden kan doen. Leer hem wat tuinieren op zijn 6e
Dan kan ie vervolgens als hij 10 is stratenmaker worden
iski schreef:madelief schreef:Mijn paard was 14 maanden toen hij zadel mak werd gemaakt.hij is daarna gedoseerd getraind, hij liep met17 maanden zijn eeste wedstrijd,en dat ging prima,dus wat is te vroeg beginnen!als je het maar met beleid doet!
Tuurlijk, en wanneer jouw kind 2 is kan ie naar de kleutrerschool en op z'n 3e naar de basisschool en tegen de tijd dat ie 8 is naar de universiteit....als je het maar goed begeleid/doseert of niet dan? Kind zijn? ach, dat kan ie later wel als ie oud is...en uitrusten doet ie maar als ie dood is.....dan ligt ie toch al.
vikki schreef:@iski; wat versta jij onder 'spelen' met je paard... ? Ik denk nl. dat wij wel spelenderwijs met Clips bezig zijn gegaan, maar ik ben benieuwd hoe jij 'spelen met je paard' ziet.
mehlika schreef:Het voorbereiden heeft alles te maken met het uiteindelijke zadelmak maken.
Maareh, jij berijdt? ze dus niet voor hun 6 a 7e?
Dan begrijp ik je profiel zeker niet...
mehlika schreef:Het voorbereiden heeft alles te maken met het uiteindelijke zadelmak maken.
Maareh, jij berijdt? ze dus niet voor hun 6 a 7e?
Dan begrijp ik je profiel zeker niet...
mehlika schreef:Er staat toch echt : bereidentja,kan een tikfout zijn en iets heel anders betekenen.... Waarom denk je dat er een vraagteken??? achterstaat?
Citaat:geboren 09/06/2006
Wranglerbutt schreef:Citaat:geboren 09/06/2006
?????????????