PeterV schreef:Je wordt steeds handiger hè, en ja, het is en blijft opletten op boktGroetjes Peter
Nu nog weten hoe je met je pb-box moet omgaan,niet Pe?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dance schreef:Het volgende heb ik al gevonden.
"No exhibitor can be required to be a member of any club or association other than the ApHC in order to compete in any approved class or show."
dan is er nog een:
"Entry numbers must be assigned to horses, not exhibitors, and the exhibitors must display the correct number assigned for the horse being exhibited at ApHC-approved shows."
Verder nog dat je als lid van de ApHC niet geweigerd kan worden voor een approved ApHC show (ook jeugdleden niet die in open klasses willen starten overigens).
Betreffende de startnummers, die worden dus expliciet aan het paard toegwezen en niet aan de ruiter/ruiters die het paard op een en dezelfde show in verschillende onderdelen starten.
Voorbeeldje: No-pro, eigen paard doet mee aan de showmanship, zijn/haar trainer start dit paard in de reining. Paard heeft hetzelfde nummer toegekend voor deze approved show.
Verder ben ik even niet gekomen betreffende de fees. In dit regelboekje is het een beetje spitwerk.
PeterV"]
Tenfold schreef:
Het verminderen van administratiekosten bij wedstrijden is iets van nog moet blijken, er zijn (als ik de internetberichten zie) geen garanties of duidelijke afspraken over gemaakt.
Hummm, dus kan ik hieruit concluderen, dat de DRHA niet bereid is, om BV hun eigen office fee, iets te verlagen, zodat die tien euro, uiteindelijk niet kosten verhogend zal werken.
[/quote]
Als je wilt kun je dat concluderen, maar zo is mijn aangehaalde tekst niet bedoeld. Ik heb mijn tekst gebaseerd op een tekst van de site van de FNW, namelijk:
Er is een verzoek neergelegd bij de organisatoren van wedstrijden om de administratiekosten op wedstrijden te verlagen.
Hier is sprake van een verzoek, niet van harde afspraken. In de komende tijd zal dus nog moeten blijken hoe de diverse organisatie hiermee omgaan.
[quote="PeterV schreef:als ik BV alleen maar DHRA/NRHA lid zou zijn, en ik wil ook straks starten op het Nederlands kampioen schap van de Federatie, of ik dan ook nog het nummer voor tien euro kan krijgen.
Citaat:PeterV schreef:
Tenfold schreef: Het verminderen van administratiekosten bij wedstrijden is iets van nog moet blijken, er zijn (als ik de internetberichten zie) geen garanties of duidelijke afspraken over gemaakt. Hummm, dus kan ik hieruit concluderen, dat de DRHA niet bereid is, om BV hun eigen office fee, iets te verlagen, zodat die tien euro, uiteindelijk niet kosten verhogend zal werken.
Citaat:Als je wilt kun je dat concluderen, maar zo is mijn aangehaalde tekst niet bedoeld. Ik heb mijn tekst gebaseerd op een tekst van de site van de FNW, namelijk:
Citaat:Er is een verzoek neergelegd bij de organisatoren van wedstrijden om de administratiekosten op wedstrijden te verlagen.
Hier is sprake van een verzoek, niet van harde afspraken. In de komende tijd zal dus nog moeten blijken hoe de diverse organisatie hiermee omgaan.
Citaat:PeterV schreef:
als ik BV alleen maar DHRA/NRHA lid zou zijn, en ik wil ook straks starten op het Nederlands kampioen schap van de Federatie, of ik dan ook nog het nummer voor tien euro kan krijgen.
Citaat:Zolang de DRHA nog steeds in het samenwerkingsverband van de FNW zit zou dat inderdaad voor 10 euro moeten kunnen. Het lijkt me dat o.a. afhangt van hoe met de tweespalt bij de in de FNW deelnemende organisaties om wordt gegaan. Dat is nou juist de vraag die ik eerder heb gesteld over deze ontwikkeling.

PeterV schreef:Ik denk dat wij het zelfde bedoelen. De DRHA ziet dus geen ruimte om hen office fee te verlagen, zodat dit bedrag ten goede zou kunnen komen voor het start nummer. Als dat wel het geval zou zijn, praten wij niet meer over een verhoging maar over een andere verdeling van dit geld.
cowboyberend schreef:ik ben nu bezig om een email te verzenden naar de wran om te protesteren
.
Dit staat op de site van de FNW bij de startnummers. Zouden ze het probleem dat het niet kan niet zo hebben opgelost?Citaat:Het computer programma is ook ontworpen voor officiële aproved shows van de Amerikaanse organisaties (AQHA, APHA, ApHC, NRHA, NBHA, NCHA, NSBA) . Voor de amateur ruiters van die organisaties blijft het startnummer bij het paard. Op de achterzijde van deze startkaarten staat een vermelding "Amateur" 1,2 of >>. Er kunnen dus verschillende ruiters starten op hetzelfde paard (open en amateur, jeugd en amateur, open en jeugd) met hetzelfde nummer, echter met een andere toevoeging achterop.