Citaat:lead line
walk and jog klasses
L4 (zit geen reining in)
L5 (zit geen reining in)
Is D ??
Is C ??Citaat:L4
L3
L2
L1
Is B ??Citaat:L3
L2
L1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:lead line
walk and jog klasses
L4 (zit geen reining in)
L5 (zit geen reining in)
Is C ??Citaat:L4
L3
L2
L1
Is B ??Citaat:L3
L2
L1

Cer schreef:Dus je mag bijv.
L1 pleasure, trail horsemanship
L2 idem
L3 idem
uitschrijven op 1 show, en dan is t erkent?

Blaze schreef:Niet de reining vergeten

Sugarmiss schreef:In de L1, L2 en L3 is reining verplicht
En dan zijn we weer terug bij het begin van de discussie

Ik denk dat iedereen een verbetering wil.
, maar zolang het de enigste oplossing is binnen de regels valt is er mee te leven.En dát was idd de kern van dit topic.Citaat:In oorsprong was de gedachte dat je een aantal betaalbare wedstrijdlokaties in Nederland links laat liggen omdat die een niet voor reining geschikte bodem hebben. En je toch verplicht bent reining uit te schrijven.
Anya schreef:@Blaze dat was inderdaad de achterliggende gedachte niet zoals ik die heb gelezen. In oorsprong was de gedachte dat je een aantal betaalbare wedstrijdlokaties in Nederland links laat liggen omdat die een niet voor reining geschikte bodem hebben. En je toch verplicht bent reining uit te schrijven.
.
Cer schreef:Maar Blaze, dat is niet waar. Nu leg je mensen woorden in de mond.
Anya schreef:
Toen kwam het idee om voor een beperkt aantal wedstrijden dan af te zien van de verplichting van reining uitschrijven. Niet voor ALLE wedstrijden.
Cer schreef:
Om het geheel toegankelijker te maken, laagdrempeliger misschien, niet zozeer voor de ruiters ,maar ook voor de organisaties... Dat er wat meer mensen het organiseren van een wranshow op kunnen pakken. Meer wedstrijden, misschien met een wat lokaler niveau, maar wat kleiner van formaat wellicht zodat het nog te behapstukken is....
Cer schreef:
Wat een complottheorieen worden er uitgedacht zeg...Ik denk dat iedereen een verbetering wil.
Sugarmiss schreef:Ik vind "Blaze-denken" veel leuker klinken als een "alternatieve kneuteroplossing", maar zolang het de enigste oplossing is binnen de regels valt is er mee te leven.
. 
Blaze schreef:Voor de locaties waar jij het over hebt is optie 1 perfect voor
leadline
walk and jog klasses
L4
L5
Ik heb het niet over achterliggende gedachtes,het enigste wat ik lees op mijn voorstel is**ohhh dus toch reining verplichten**
Nee dus![]()