[WN] UPDATE BOKTKAMP 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:40

getver de getver cornelie.we gaan jullie twee toch niet missen in nijega??
zit ook niet mee,hopelijk komt alles snel goed.

beterschap voor beide:

rinus

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:48

Tja, het enige dat ik kan bedenken is dat het gras te kort is in de wei. In elk geval staat hij nu even op stal maar morgen gaat hij dan gewoon 24/7 in de zandpaddock. Gelukkig is dit soort dingen allemaal mogelijk op stal maar heel af en toe wordt ik er wel moe van, altijd dat gepruts met zijn gezondheid. Terwijl het een paard is dat juist kwa karakter ontzettend graag wil werken. Er staan wel een aantal paarden op stal waar ik mee kan rijden maar die hebben nog een veulen aan de voet dus die ga ik niet meeslepen. Maar ja, zelf ben ik ook niet helemaal goed dus het is echt weer komkommertijd.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:50

Kop op Cornelie! Ik hoop dat jullie toch kunnen komen!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:35

He wat vervelend voor jullie Cornelie, hopelijk komt alles gauw weer goed Ach gut

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:02

veel beterschap voor jouw en pride cornelie! en ik hoop dat jullie toch nog kunnen komen, want ik wil jullie nu wel eens ontmoeten Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 08:25

Haha! Haha! Haha! Heeeee allemaal! Haha! Haha! Haha!
Nog maar 2 dagen en dan zitten we met zijn allen in Nijega, het schijnt ook nog mooi weer OK dan! te worden (25 graden) en dat is wel zo prettig.
Vorig jaar was het toch wel een beetje frissig af en toe.
Ik heb er heel veel zin in, vooral om jullie mijn Beartje te laten zien. Het is zo'n ontzettend lief dier Lovers
Door haar blessure heb ik haar de laatste weken niet gereden dus daar ga ik in Nijega maar weer rustig mee beginnen.
Hoewel.......ik ben nog niet tegen een passend zadel (en dan ook nog fijn geprijsd) aangelopen en zonder zadel kan ik helemaal niet rijden.
Heeft er iemand toevallig nog wat in de aanbieding ???? Eigenlijk wil ik het liefste een OF maar dan moet ik nog even doorsparen denk ik.
Of heeft iemand een leenzadel voor mij om tijdens het kamp te gebruiken?
Maar met of zonder zadel.................ik heb er echt heel veel zin in!!!
Tot donderdag!!!! Rock-on, dudes!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:03

Mijn Crates is te koop Haha!
Maar sorry jongens, er is inmiddels al een mail gestuurd naar Sil om mij af te melden maar heeft iemand evt nog een telnr ofzo???? Pride duurt nog wel even voordat hij weer goed is en ik ga zeker nu niet met hem slepen, hij kan met moeite zijn ene voet voor zijn andere krijgen. En zonder paard op ponykamp zie ik ook niet zo zitten.Bovendien moet dan iemand anders mijn zieke bolletje verzorgen en dat vind ik ook weer zo wat. En o ja, mijn eigen spier is zwaar verrekt heb ik te horen gekregen. Het gaat echt toppie met ons Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 09:08

telefoonnummers 0650833100 of 0645766302

Sjips Cornelie wat ontzettend balen voor jullie! Kom je dan wel een keertje koffie leuten (of een borreltje drinken) bij ons in Nijega?
We willen je nog wel even zien hoor!! Sterkte met jullie blessures Ach gut

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:47

He dat is niet leukk!!! Jammer dat je niet kan komen, we hebben zoveel lol gehad vorig jaar Bloos
Maar ik hoop dat je Nanouk's voorstel in overweging gaat nemen, zien we elkaar tenmiste toch even......

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:51

ships! de vrouw die mij boktverslaafd heeft gemaakt,komt niet!!!!
heel veel beterschap cornelie en pride.
en even langskomen als het kan,is ook gezellig.

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:18

Het getver Cornelie het zit je ook niet echt mee he.
Jammer dat je niet kunt komen hoor, dat wus dus dit jaar geen catalogus kijken Haha!

Maar wie gaan er nu eigenlijk wel mee dit jaar want volgens mij hebben er een aantal personen die in het begin mee zouden gaan zich inmiddels afgemeld... zijn er nog nieuwe bijgekomen????

Francisca- billyboy-westernworld-vera-nanouk- flying high-sprite-peppysan-gera weet ik dat die komen dus zijn we nu met 11 man/vrouw
nog meer ???? ( buiten de werkkrachten dan natuurlijk)

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:26

Nanouk schreef:
:Of heeft iemand een leenzadel voor mij om tijdens het kamp te gebruiken?
Tot donderdag!!!! Rock-on, dudes!

Ik heb wel een leenzadel voor je. Dat is het zadel van Buzzs. Neem je zelf een pad mee?

Cornelie: balen zeg dat je niet kunt komen, maarre: wel even een borreltje komen halen hoor!!

Zomon: ik dacht dat er verder geen andere mensen bij waren... Er komen er nog wel een aantal kijken op de bonte avond Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:39

zomon schreef:
Francisca- billyboy-westernworld-vera-nanouk- flying high-sprite-peppysan-gera weet ik dat die komen dus zijn we nu met 11 man/vrouw
nog meer ???? ( buiten de werkkrachten dan natuurlijk)

Bloos Ik heb mij ook afgemeld voor deelname aan het Boktkamp. Familie- omstandigheden maken het onmogelijk. 1000x excusus, volgend jaar ben ik ABSOLUUUUUT van de partij.......
Bloos

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:42

FlyingHigh schreef:
:o Ik heb mij ook afgemeld voor deelname aan het Boktkamp. Familie- omstandigheden maken het onmogelijk. 1000x excusus, volgend jaar ben ik ABSOLUUUUUT van de partij.......
Bloos

Echt niet! Jij zou toch donderdag en vrijdag komen Schijnheilig Bloos

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:05

Ik kan niks beloven maar misschien dat ik nog even langs kan komen.
Pride is écht zielig, hij vind het ook maar niks dat ik vandaag even een ander paard aan het longeren was ( grondruiter mag ik nog wel spelen van de dokter Haha! )

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:46

Heluppp, nu moeten er niet nog meer mensen af gaan zeggen hoor !!!!!!!! Het is juist zo gezellig met zijn allen.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:14

En Sugarmiss, die is dit keer ook niet van de partij? Nou ja, door al jullie afzeggingen wordt het kamp wel steeds exclusiever Knipoog Grapje. Nee ik vind het echt balen dat Cornelie en FlyingHigh niet meegaan Scheve mond

Ik heb ook nog een BC zadel liggen hier. Heb ik nog van mijn verzorgpaarden, maar het zadel gebruik ik nu dus niet meer. Het duurt ook nog wel even voordat die weer een paardenrug ziet. Als ik er aan denk, zal ik hem meenemen. Je weet nooit of Francisca haar zadel past (want we moeten al helemaaaal opletten of de zadels goed passen, Rinus is erbij Cool) en dan heb je in ieder geval twee kansen in plaats van één. Mijn zadel kan wel weer eens uit de kast worden getrokken, want wat heb je aan een zadel die je toch niet gebruikt?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:36

Dat zou geweldig zijn Gera als je hem wil meenemen, want inderdaad kan ik niet inschatten of Francisca's zadel past.

Het clubje wordt nu steeds kleiner Verdrietig jammer hoor, we zulllen FH en Cornelie zeker en vast missen maar we maken er met de rest toch weer een feest van.

Zomon wie neem jij eigenlijk mee?!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:45

Misschien dat er nog wat last minute aanmeldingen komen?
Wie is er nog te porren?
Nou ja, ik denk niet dat ze durven Knipoog Volgens mij wordt het wel een dolle boel

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:06

Ik neem een vriendin + Foxy mee. en jaaaaa deze keer heb ook ik wat ingestudeerd, zal wel moeten anders krijg ik nu echt hommeles..

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:18

Cool een vriendin Cool

moet ze incognito blijven tot het boktkamp of mag je al wat meer over haar vertellen?

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:09

ja zomon wie is die vriendin??????waarom vertel je dat niet???????
mag IK dat niet weten???? ben niet gierig wel nieuws.

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:12

FlyingHigh schreef:
:o Ik heb mij ook afgemeld voor deelname aan het Boktkamp. Familie- omstandigheden maken het onmogelijk. 1000x excusus, volgend jaar ben ik ABSOLUUUUUT van de partij.......
Bloos

Dit is niet leuk
Kan je ook niet ff een bakkie (borreltje) komen doen, of gewoon 2 daagjes komen??????

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 18:31

Wat ongelovelijk kl*te voor degene die niet komen kunnen! Ik kan me voorstellen dat jullie je verheugd hadden op kamp maar nu niet kunnen en dan toch verschrikkelijk balen! Sh*t hoor!

Heeft er iemand een routebeschrijving voor mij? (ik ben zo een weganalfabeet) en Sprite weet het ook al niet.

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 19:45

Oh tuurlijk wil ik wel wat over haar vertellen. Corrie komt oorsronkelijk uit den haag wel ff wennen hoor aan dat taaltje in het begin Haha! maar woont al een tijdje in Leimuiden. is ook gescheiden, is 34 jaar oud, heeft 3 kids. 10-16-18. jaja ff rekenen en idd ze was heel jong moeder....
ze heeft ooit vroeger paard gereden maar dat was in haar jeugd maar is er ooit heel hard af gevallen en durfde niet meer, nu wil ze het op kamp wel weer gaan proberen op Foxy Lady.

We zijn vriendinnen geworden omdat ik haar heb leren kennen op line dansen. Ze is een totaal ander typje dan ik maar dat is best wel grappig ikke was een kakker volgens haar en zij was een ......... volgens mij. We gaan op kamp om heel veel plezier te hebben maar dat gaat wel lukken want samen hebben wij altijd lol.