Ik gebruik zelf ook combinaties van NH stromingen om te kijken wat het beste bij mijn paard past. Kijken hoe een paard je kan spiegelen lijkt mij heel interessant.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maylotje schreef:Hee dames! even een vraagje ik heb binnen kort waarschijnlijk mn eerste westernles bij country stables( ga vanmiddag voor een afspraak bellen) maar nu is mijn vraag ik rijd altijd met een rijbroek en schoenen met chaps maar hoe zit dat met western?
Dank u!
maylotje schreef:Hee dames! even een vraagje ik heb binnen kort waarschijnlijk mn eerste westernles bij country stables( ga vanmiddag voor een afspraak bellen) maar nu is mijn vraag ik rijd altijd met een rijbroek en schoenen met chaps maar hoe zit dat met western?
Dank u!
Marlien5 schreef:Oh, dat lijkt me op zich wel erg leuk ja! Ik vind het ook heel erg spannend namelijk![]()
Heb je een beetje leuke plek waar we kunnen meeten?
Wat vervelend van de centjes bij iedereen, hoop dat het allemaal goed komt. Ik verwacht overigens echt geen issues met betaaltermijn. Mocht ik haar nog spreken voor die tijd zal ik ook wel even aangeven dat het begin volgende maand betaalt gaat worden door de meesten