Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zit nu nog steeds in de lappenmand, ziektewet moet rustig aan doen.
Kan ik alleen niet

cissy schreef:Roane schreef:Deze had genoeg knoppen om voorlopig zoet mee te zijn hoorvond het ook erg gezellig
woensdag weer
ehm, kleine vraag, ben je mee verhuisd met Sjaak?
dan zie ik je binnenkort wel een keer.....![]()
ik heb helaas de tijd niet om dat 'even' te doen dan 
nu mn rug nog
Jans schreef:Ik wil dat mijn rug eens meewerkt.. Heb namelijk aan mn vent meegedeeld dat ik binnenkort eens meega met jullienu mn rug nog
heb geen complimenten nodig hoor, maar toch bedankt. Ik spring ook in als de eigenaresse een lang weekend weg is of op vakantie is. Het is toch helemaal afhankelijk van overleg. Ik mag haar paard rijden en dan moet ik ook even verslag uitbrengen. Als ze wedstrijd heeft/ heeft gehad of om een andere reden een speciale wens heeft met betrekking tot het bewegen/ trainen van haar paard dan kom ik haar graag tegemoet. Ik rij al 40 jaar voor anderen en het zijn hun paarden en hun wensen, zolang die redelijk zjin en ik het kan verwezenlijken doe ik dat graag als biijrijder/ verzorger. Het geeft toch ook een goed gevoel als de eigenaar er baat bij heeft dat jij het paard berijdt
en ik vind dat mijn rug gewoon beter is dan