Dat ga ik helaas niet redden. Het is hier een uur later en moet er weer op tijd uit.Maar nog een paar starts in bed kijken moet lukkenWie komt er eerst?
Ik ga het ook niet redden...ga straks vanuit bed de rijdende rechter kijken. (en in slaap vallen)Dus tot die tijd de reining...
Nickolay schreef:Wie komt er eerst?Ik lees net op Facebook dat Krista Rehorst (572) als eerste moet Zet 'm op Krista - en sterkte met de zenuwen Tjeerd & Karin!
Ja Krista komt als 1e. Ik hoop dat het niet te lang meer duurt, want ik moet nog douchen en morgen weer werken
Nou zou ik best wel willen dat ik een laptop had... Mijn bureaustoel is niet zo comfi Heb gelukkig wel vakantie
@Mijandap: ik ben er donderdag ook jammer dat we onze paardjes niet mee hebben Hoe is het met Reminic?
Is het bij jullie nu ook grijs beeld? Ik ga er morgen zelf heen maar hoopte er nu al iets van te zien...
Stomme iPad!!! Kan gene live feet kijken. Denk dat het via flash word uitgezonden...Edit: zie dat ik niet de enige ben met grijs beeld.
ik heb goed beeld... moet ik alleen niet te hard zeggen voor hij er straks bij mij telkens weer uit vliegt.