maar je hebt het wel goed gezien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yviertje schreef:In eerste instantie trail, pleasure en horsmanship (?). Iig geen halter onderdelen daar loopt ze me te hard voor. En ligt het in de mogelijkheden van mijn paard misschien ook reining, maar dat is echt misschien.
Yviertje schreef:Er word net in m'n oor gefluisterd dat je L2 moet zijn voor de barrelrace. Of dat bij alle organisaties dat heeft de fluisteraar niet vertelt, maar je moet blijkbaar wel een bepaald niveau zijn.

Yviertje schreef:Hé dat filmpje moet nog gemaakt worden hoor. Geen druk anders durf ik niet meer!
Nee hoor, maar feit is dat ik zelf in de lappenmand zit en moet eerst even kijken hoever ik het rijden al aan kan. Ik moet me natuurlijk wel van m'n beste kant laten zien dan, of niet?
quarterH schreef:ja sorry was het topci schijnbaar even kwijt![]()
maar ben je het niet eens met mijn post dan?
denk jij wel dat Yviertje dit kan bepalen gezien haar kennis?
quarterH schreef:opgekropte frustraties cojoboj?
quarterH schreef:cowboyberend schreef:als ze dan maar geen wedstrijd filmpje over jou heeft gezien.....
leg me nu eens uit wat die opmerking 1. met de discussie te maken heeft en 2. wat je ermee bedoeld.