Ik zie hele mooie filmpjes voorbij komen. Zo kan je wel dagen op youtube blijven en jaloers zijn op die goede ruiters.
Er is gewoon nog heel veel onbegrip voor de reining en dat is en blijft een oneindige discussie. Hou je er niet van, kijk dan gewoon niet. Laat anderen gewoon in hun waarde.
Wat deze mensen op dit niveau doen kan je gewoon helemaal niet vergelijken met de gemiddelde ruiter die dan wel of niet soms/regelmatig wedstrijden start.
Iets wat je hobby is , kan je niet vergelijken met als je hobby je werk is geworden. Zo is het leven.
dofuzz
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-10 08:41
haal de cleenex maar boven om het kwijl onder controle te houden. deze week op www.equinestream.com : National Reining Breeders Classic Open Final 2009
sorry daarvoor spatter bij mij doet ie het wel, je moet wel nog even doorkiezen naar Craig Schmersal & Boom Shernic
spatter
Geplaatst: 18-06-10 10:13
via de link youtube kwam ik er wel, helaas wel filmpje zonder geluid
heel netjes gereden, vooral de spins vond ik mooi, stops zijn natuurlijk erg gaaf vraag me wel af waarom hij dit paardje zo diep met het hoofd rijdt weet ook niet hoe oud dit paardje is
Daaaaaaaamn, wat een proef! Zat gewoon helemaal te genieten hier, ademloos Zo diep vind ik altijd wel 'mooi', vanuit het ronde kun je pas echt de verzameling gaan vragen, ze moeten gewoon weggaan voor de druk..