Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Nee Sliding, zo makkelijk is het dus niet. De wran loopt maar te herhalen hoe gevaarlijk het is, en waarom die verzekering er moet zijn e.d. Maar de wran heeft geen aansprakelijkheidsverzekering (volgens de berichten) ze hebben een ongevallen verzekering. En dat is heel wat anders. En tegelijk hebben ze de eigen paard regel laten vallen. Dus als een ander start op MIJN paard, dan ben ik degene die aansprakelijk is. Hooguit wordt die aansprakelijkheid verminderd doordat ik kan aantonen dat de ruiter iets doms heeft gedaan (gedeelde aansprakelijkheid) of doordat de organisator/eigenaar van de hal aangeklaagd kan worden wegens onrechtmatige daad (bijvoorbeeld grove nalatigheid o.i.d.)
Anya schreef:Maar aangezien verzekeringsrecht kennelijk voor sommige mensen echt moeilijk in elkaar zit, geloven mensen de onzin. Omdat voor sommige kennelijk herhaling wel degelijk effect heeft. Ook als het niet waar is.
sliding schreef:Dat gehammer altijd op de WRAN, dat daar toen de keuze is gemaakt voor het levelsysteem met gebruik van de cap, wordt wel eentonig.
Leg je neer bij het feit of rijd er niet,klaar. Maar houd nu maar eens op met dat gehakketak.
Ik hou niet van mensen die anderen willen/kunnen overtuigen dat ze gelijk hebben met onwaarheden!
quarterH schreef:is het dan niet slim om te kijken en luisteren naar wat de LEDEN maar vooral ook POTENTIELE LEDEN (dit noemt men acquisitie en is erg belangrijk in marketing / sales) willen? daar pas je je vereniging toch op aan?
MissPK schreef:sliding schreef:Dat gehammer altijd op de WRAN, dat daar toen de keuze is gemaakt voor het levelsysteem met gebruik van de cap, wordt wel eentonig.
Leg je neer bij het feit of rijd er niet,klaar. Maar houd nu maar eens op met dat gehakketak.
Dan moet je bij je eigen voorzitter zijn!![]()
Het is voor mij wel duidelijk dat zijn charmeoffensief bij jou wel gewerkt heeft hoor maar om er nu zó mee te koop te lopen lijkt me niet echt...eh...nou ja...![]()
En sorry als je dat vervelend vind maar je krijgt vast wel een lief PBtje van iemand straks. Komt het toch nog goed!

Of een rood neusje.