Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
14cecile14 schreef:shadomagic schreef:Mmh ik vind het niet mooi om naar te kijken eerlijk gezegd.
Ik zie liever dat je je hand naast je laat hangen
In de horsemanship is het gewenst dat je je arm zo houd. Dat geeft je een nettere zit omdat je rug dan recht blijft. Als je je arm naast je laat hangen zit je altijd een beetje scheef of je houd je schouder krampachtig op. Maar in de pleasure is het juist weer gewenst dat je je arm naast je laat hangen liefste en de ruiter zelf iets naar achteren leunt. In de trail maakt het niet zoveel uit daar mag het op alle manieren (maar let wel op at je in de trail ook stijlpunten kunt krijgen dus probeer wel netjes te showen!)
shadomagic schreef:horsemanship rijd ik (nog) niet, daarvoor heb ik Zippy nog niet goed genoeg onder controle.
Maar als ik mijn hand langs mijn andere hand hou, ga ik juist naar voren zitten, vandaar dat ik ook niet zo'n goede ruiter ben op 2 handen
Ik laat hem eigenlijk altijd hangen
shadomagic schreef:Ben ook opzoek naar een nieuwe trainster.
Heeft er iemand ervaring met Patricia van den heuvel?
Want die woont praktisch bij mij in de straat
14cecile14 schreef:XxNadiehxX schreef:ben ik weer![]()
christel poels is een aanrader, rest van belgische trainers ken ik niet...
Cedric leroux vind ik de beste belgische trainer heb ik enorm veel van geleerd in de tijd dat hij trainer was van het jeugdteam. Alleen hij woont nog achter brussel...
shadomagic schreef:Christel poels is een uur hier vandaan en is financieel voor ons niet bepaald haalbaar om iedere week te lessen.
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... _huis.html