Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb geen scanner dus dat werkt ook niet. Pienb schreef:Echt waar? Dat meen je niet! Wat een onzin, het is een western show geen engels toch?
Zal wel bij de wran zijn of niet? Bij aqha mag cap helemaal niet, behalve bij de hunter classen natuurlijk . In het kader van dit topic: cap vind ik dus niet uitzien in een westernklasse, past totaal niet bij het plaatje.
. Het wordt eens tijd dat ik ze ook (weer) eens in de show ring laat zien
. susan schreef:hihi op het moment dat het zadel het verschil gaat bepalen of ik ga winnen of niet schaf ik wel een speciaal showsetje aan, maar zolang er nog mensen zijn die het altijd beter doen dan ik en er nog een heel aantal niveau's hoger zijn ben ik al blij met 1 passend zadel
ik iriteer mij mateloos aan mensen die perse met showzadel willen showen zelfs als het overduidelijk niet past op het paard
chery schreef:susan schreef:hihi op het moment dat het zadel het verschil gaat bepalen of ik ga winnen of niet schaf ik wel een speciaal showsetje aan, maar zolang er nog mensen zijn die het altijd beter doen dan ik en er nog een heel aantal niveau's hoger zijn ben ik al blij met 1 passend zadel
ik iriteer mij mateloos aan mensen die perse met showzadel willen showen zelfs als het overduidelijk niet past op het paard
Nou dan kan ik ook wel inpakken, geen showzadel, geen showhoofdstel.......![]()
Maar alles wat ik gebruik wel netjes onderhouden, heb al veel uitgegeven aan dit zadel, mijn showkleding en paard natuurlijk.....
Er zijn altijd mensen die wel een geldboom hebben.....
Maar ik heb wel een goede "boom" op mijn paardje!!!!:D