[WN] op naam zetten? help

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: op naam zetten? help

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 00:07

Dat heeft namelijk wel zin KarinG om het aangetekend te versturen, ik heb het namelijk 7 jaar geleden ook gedaan

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:00

De post komt ook echt wel aan, maar niet aangetekend. Dus geen garantie of bevestiging dat hij ook echt aangekomen is. Vindt het gewoon niet netjes van TPG of TNT of hoe ze nu ook heten dat ze wel het geld aannemen maar er niet bij zeggen dat het aantekenen in de US niet gebeurt.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 08:06

Bij het aantekenen hoort een verzekering waarbij je waardepapieren tot een bedrag vergoed krijgt als ze kwijtraken.
Dat is het nut van aantekenen Haha!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:05

Ik heb vorig jaar ook papieren aangetekend verzonden met een extra 'iets' erbij, wat wel werkt. Ik weet niet meer hoeveel precies, maar voor een paar euro extra komt er een soort bon aan, die getekend moet worden bij ontvangst en dat wordt teruggestuurd naar de afzender. En dat werkt echt, want ik kreeg het binnen twee weken terug en dat was wel het bewijs dat het in ontvangst was genomen. En dat heb ik gewoon op het postkantoor geregeld.
Dus dat is wel een optie voor de mensen die graag een bevestiging van ontvangst zien.

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:34

Ik heb ook aangetekend verstuurd met handtekening retour en dat heb ik ook terug gehad met stempel erop van de AQHA, dus het is daar zeker wel aangekomen!!!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:35

Ja! Dat is het wat ik bedoelde Ja

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 02:40

KarinG schreef:
De post komt ook echt wel aan, maar niet aangetekend. Dus geen garantie of bevestiging dat hij ook echt aangekomen is. Vindt het gewoon niet netjes van TPG of TNT of hoe ze nu ook heten dat ze wel het geld aannemen maar er niet bij zeggen dat het aantekenen in de US niet gebeurt.

Die bevestiging heb ik wel gekregen dat het was is gekomen