MSQuincyTE schreef:Dan zet je je paard toch in de trailer, dat is ook een box maar dan rijdend
Om te beginnen mag en kan jij helemaal niet bepalen wat ik zou moeten doen,maarja dit is weer echt een oplossing die bij jou past
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Dan zet je je paard toch in de trailer, dat is ook een box maar dan rijdend
MSQuincyTE schreef:Duke dan moet je je paard dat leren, eten geven in de trailer wil ook heel goed, die van mij kan echt wel 1 uur lang op de trailer staan op een wedstrijd geen probleem, hooinet erbij en klaar
... MSQuincyTE, moge duidelijk zijn dat niet iedereen jouw mening deelt. Ik ook niet. Ik zou het prettig vinden als mijn paard een poosje in de trailer kan leren staan. Al is het maar om hem heelhuids door de files heen te krijgen, mochten we die onderweg tegenkomen.MSQuincyTE schreef:Blunneke schreef:Wie weet heeft MSQuincyTE er een voor je te koop![]()
Die kan in elk geval no problemo kennelijk uren op de trailer staan.... of ie dan ook eurie's kakt...dat weet ik niet
Ik zal als ik jou was je grote waffel eens houden miss perfect
cissy schreef:is het geen optie om een maximum tijd waarin je je proef kunt rijden in te voeren, bijv max tijd is 10 minuten voor een trailproef en niet maar eindeloos doorgaan? eerst de proef evalueren hoe lang het normaal mag duren en dan dubbele tijd of zo? of een soort tussenoplossing, niet iedereen rijdt zn proef even langzaam....![]()
dan kunnen ze misschien beter inschatten hoe laat de volgende klasse uiterlijk gaat beginnen. dan loopt het programma in ieder geval niet teveel uit, zou alleen in kunnen lopen maar meestal niet