[WN] Dresuur en Western goede combi?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

frosty

Re: Dresuur en Western goede combi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 21:08

Hai ramona
als ik je verhaal goed begrijp wil je wat meer ervaring op doen en dat kan je als je wilt gewoon bij ons . Als je wilt kan je bij ons een aantal weken ( langer of korter mag natuurlijk ook ! ) mee draaien zodat je goed kan inzien wat western inhoud , het werk zal inhouden : paarden binnen en buiten zetten , in en uitstappen , opzadelen , paarden na het werk verzorgen en natuurlijk je ogen goed de kost geven zodat je veel ervaring opdoet .Er worden door ons ( kim , lianne , henk en ik ) zo,n 25 paarden per dag getraind dus er valt genoeg te zien , dit zijn jonge paarden die zadelmak gemaakt worden , volwassen paarden de bijgetraind moeten worden of western beleerd , maar ook paarden die gecorigeerd moet worden dus er is genoeg te leren , verder doen we met al onze paarden veel grondwerk wat erg leuk is om te leren .
Als je belangstelling heb dan zeg je het maar je bent van harte welkom , gr evelien

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 16:11

Ik wil inderdaad meer ervaring op doen en omdat ik gewoon graag meer wil weten en wil leeren.
Maar ook met het vooruitzicht op school omdat er niet bekend is wat ze verwachten dat je kunt in het praktijk gedeelde alleen in theorie is het bekend en ik straks niet te kort wil schieten.

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 20:36

Hoi, Ik denk dat het wel te combineren valt. Want dat doe ik op het moment ook. Ik rij op 1 dag verschillende paarden in verschillende disciplines. Mijn Dressuur is beter geworden door ht western.. op de houding na dan (A) die is er neit beter op geworden haha. En je western lijd er ook niet onder hoor Knipoog