[WN] Gezamenlijke trainingen????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 12:03

Nou, als ik dit zo allemaal lees, dan is er voldoende belangstelling voor een gezamenlijke training.

Dus gaan we op zaterdagavond 15 februari, van 20:00u tot 22:00u, maar eens van start!!!!
Ik wil het zeker 'inrichten' als een trainingsavond, waarbij ruimschoots kennis aanwezig is om rijtechnische vragen en/of problemen te behandelen.
Wil je meedoen en heb je een specifiek item waaraan je wilt werken, mail het dan vooraf even door.
Qua niveau is iedereen van harte welkom, we willen graag geen grote niveauverschillen in één groepje hebben, vandaar de vraag om vooraf wat gegevens door te geven.

Dus......wil je komen? Stuur dan een pb'tje of mailtje, met daarbij ook op welk niveau je rijdt.

Qua kosten houden we het laag: e. 5,- per combinatie.

Kijken staat / is vrij...... Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 12:06

Jammer, ik kan de 15e niet. Maar de volgende keer ben ik wel van de partij! Het lijkt me namelijk ontzettend leuk en leerzaam

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:43

Tsja, zaterdagavond; dat is een iets te onhandig tijdstip om vervoer voor mijn paard te krijgen. Ik kom zelf wel eerst kijken en hopelijk is het de volgende keer op een gunstiger moment zodat het paard ook daadwerkelijk mee kan.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:12

Zaterdagavond is voor mij ook eigenlijk niet te doen.
's Middags loopt mijn paard een manegeles met mijn dochter en we zijn laat thuis en dus is het paard ook moe en ik ook van het gezeul met van alles.
En ik rijd 's avonds niet graag, zeker niet met een trailer en in de winter.
Ik begrijp echter wel dat het voor jullie moeilijk is op een andere avond/dag i.v.m. met de pensionklanten.

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:51

mnh schreef:
Hoi allemaal,

Op onze manege zijn een aantal gezamenlijke trainingen gehouden maar alweer een poosje gestopt.
Ik heb eigenlijk het idee om het een leven in te blazen, maar ben erg benieuwd of er nog wel voldoende belangstelling voor is. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening over de invulling van zo'n trainingsavond / middag. Ik vind het in ieder geval wel belangrijk dat het leuk, leerzaam en betaalbaar blijft.

Brandt eens los.........

Er ging iets niet helemaal oké. Moest reactie zijn op 15 febr.
Heb wel interresse in trainingsavonden maar ik kan deze avond niet. Hou me eventueel aanbevolen voor volgende keer.

mnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 13:24

Vanavond is het zo ver!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 15:41

wie komen er allemaal?

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 16:31

ik wil wel als ik vervoer kan regelen

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:40

Dit was toch afgelopen zaterdag gepland? Ik was benieuwd wie er gereden hebben en of het geslaagd is? Hoeveel deelnemers enzo en wat het niveau was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:52

Al drie dagen geleden en nog steeds geen enthousiast verslag van deelnemers en tribuneridders Verward What's happening????

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:17

Ik ben ook benieuwd! Of is er niemand gegaan? Jawel toch?? Kom op deelnemers! Foto's, verslag!! Haha!