Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lars_Alida schreef:Hoi Dubbeldun,weet niet wie je bent maar krijg het idee dat je me bewust negeert ivm dealerschap Bob Marshall.
Heb ik je ooit iets misdaan? Dan moeten we daar maar eens over praten.
Dus even ter aanvulling, voor info over boomloze BM sportzadels kun je gewoon in NL terecht.
Zie http://www.newwaystable.nl ook wij hebben probeer zadels of komen bij u langs.
vriendelijke groet Alida
en ik negeer je niet, maar lang niet iedereen wil verplicht bij een dealer terecht moeten, zeker niet als er maar één van in NL is. Ik hou van de vrije keuze en van iedereen alle mogelijkheden geven, zodat men zelf kan kiezen wat in iemands situatie het beste past.
coydog schreef:Als je geen problemen wil moet je geen paard kopen.
Sorry maar dit vind ik een niet onderbouwde dooddoener
OT: Je hebt al besloten het paard te kopen, veel succes en ik hoop dat een van de middelen die op de markt zijn je paard wat rust geven.
anneliesdj schreef:Maar je kunt kiezen om een gezond paard te kopen of een paard met problemen. Koop je een gezond paard dan weet je dat het in de toekomst fout kan gaan, koop je een paard met een gebrek dan weet je dat het nu al fout is!

melissa_b schreef:anneliesdj schreef:Maar je kunt kiezen om een gezond paard te kopen of een paard met problemen. Koop je een gezond paard dan weet je dat het in de toekomst fout kan gaan, koop je een paard met een gebrek dan weet je dat het nu al fout is!
Maar dan alsnog kan het 'gezonde' paard fout zijn als de eigenaar zijn mond erover houd en je pas na de koop erachter komt dat er wat fout is. Dan heb ik het liever voor de koop en gelukkig maakt het zuigen geen hard geluid...
YouthReiner schreef:ik zou haar gewoon een luchtzuigband omdoen, dat is helemaal niet zielig..
er zyn genoeg westernpaarden die der 1 om hebben, sommige trainers hebben ook gewoon luchtzuigers en dat zyn soms de beste paarden die ze hebben, maar ze hebben wel een luchtzuigband om.
YouthReiner schreef:ik zou haar gewoon een luchtzuigband omdoen, dat is helemaal niet zielig..
er zyn genoeg westernpaarden die der 1 om hebben, sommige trainers hebben ook gewoon luchtzuigers en dat zyn soms de beste paarden die ze hebben, maar ze hebben wel een luchtzuigband om.

Helaas is een luchtzuigband écht niet goed, ik heb 77 paarden onderzocht en een heleboel ellende gezien...kapotte stembanden, kapotte huid, bulten en wonden, verstoorde bloedtoe- en afvoer... En los van dat een ongelukkig paard omdat t in situaties waar in ie het nodig heeft niet het gedrag kan vertonen om zich prettig te voelen...