Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Casco en mijn dochter een hemelsblauwe. Het zal wel aan ons model hoofd liggen, maar ze zitten lekker. Ik vergeet hem wel eens af te zetten als ik weer op stal ben en loop er rustig nog een kwartier mee rond zonder dat hij hindert. Zomers zweet ik toch, dus ook met helmCitaat:bandje onder mijn kin, errrg irritant, heb het idee dat ik elke keer mijn bek moet opensperren om dat bandje losser te krijgen

jessiejanes schreef:Een voordeel van een helm t.a.v. een veiligheids-westernhoed is met buitenrijden.Een helm verlies je niet als je door wat dichtere struiken gaat of veel harder doorrijdt.Met een wedstrijd zet je natuurlijk een echte hoed op!
.
. Heb van de week bij Divoza beige Casco gezien, niet onaardig. Vind trouwens de matzwarte ook wel mooi. Bij western-outfit staat het toch wat minder allemaal. Een cap past er niet echt bij. Zou voor zo'n hoed gaan dan. gijsenkim"]
[quote="mandyvisje schreef:Ik rijd nooit met cap, dat ziet er niet uit joh!
Dan is heel mijn completer outfitt naar de maan.
Ik rijd altijd met hoed of gewoon zonder. Lekker haren los, dat ziet er zo mooi uit!