Vreselijk! Ook ik heb een hele lieve 2 jarige SPB merrie van Jetalito! Ze heeft volgens mij haar goede karakter van haar vader geërfd! Jammer dat er altijd weer mensen zijn die van die veronderstellingen plaatsen over deze lieve hengst. Niet weten hoe het echt in elkaar steekt.
De Paintwereld is weer een goede dekhengst kwijt. Moge zijn kwaliteiten voortbestaan in zijn nakomelingen! Degenen die een afstammeling hebben kunnen mij denk ik wel begrijpen!
Wat een rotbericht zeg. Ik heb vroeger nog vaak tegen hem gereden; vond het altijd een schitterende hengst. Ook ik wens zijn eigenaar heel veel sterkte bij dit plotselinge verlies.
Inderdaad een heel triest bericht maar toch een hele mooie dood! Het was een lekker ventje en ben blij dat hij na mij zo'n goede eigenaar heeft getroffen waar hij het heel goed heeft gehad en dat ik de trotse eigenaar ben van een hele mooie nakomeling! Hij zal nu ongetwijfeld met Larissa over de eeuwige velden galopperen!!
[quote="Splash"] Heeft iemand het email adres van Leo Copinga (de eigenaar). Zo ja, zou diegene deze naar mij willen pb'en. Ik heb zijn telefoonnummer wel maar ik vind het nog te vers om te bellen dus ik wilde hem via een email een hart onder de riem steken. [/quote] Hoi hoi, jeetje zeg ik weet niet wat ik lees, erg treurig voor Leo arme Jeta. ook ik heb een fantastisch coole zoon (Jetalito's Kayenty) van hem echt met een super karakte van zijn vader Jetalito jetset. Het super karakte van deze hengst zal voortleven in al zijn nakommelingen. bij deze het email adres van Leo ****@**** Groetjes van hier
[mod]emailadres graag per pb, zoals gevraagd[/mod]
Laatst bijgewerkt door Kayenty op 30-04-08 20:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Mijn excusses zal de email per PB doen. Voor degene die Leo (eigenaar Jetalito Jetset) ook een hart onder de riem willen steken kan ik je zijn email adres per pb doen toekomen.
Voor het paard natuurlijk een 'fijne' dood, zo in het harnas overlijden. Maar wat een shock voor de eigenaars en de merrie eigenaar. Veel sterkte voor hen!
Heel erg sneu, sterkte voor de eigenaren. Komt helaas te vaak voor dat hengsten voor/bij/na de dekking aan hartstilstand overlijden. Hij zal voortleven in zijn nakomelingen.
zit even met tranen in mijn ogen van schrik.... heb zijn naam een paar uur geleden nog laten vallen ... heel heel veel sterkte met dit verlies, moge de goede herinneringen de boventoon voeren bij het denken aan deze prachtige hengst uit een prachtige bloedlijn!